2014. május 19., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #17

Az alábbiakban SPOILER található!
Nem is tudom mióta ez az első alkalom, hogy rendes időben jelentkezem ezzel a rovattal. Szóval, itt vannak az évadzárók, ami azt jelenti, hogy búcsúzunk a sorozatoktól őszig, hiszen mindegyik sorozatnak berendelték a következő évadot. Hogy addig mi lesz a rovattal? Üzemel tovább, csak kicsit másképp. Egyrészt júniusban újra lesz Szépség és a Szörnyeteg, ami ugye azért lett kettéosztva, mert a sorozat jövője nem volt túl bíztató. Az alkotók pedig meg akarták várni, hogy biztosan berendelik-e a következő évadot, így ehhez a döntéshez igazítják az évad végét. Szerencsére jön a 3. évad. Nyáron sem maradnak el a sorozatok: több olyan van, amit elkezdtem, de nem volt rá időm, pl.: Pretty Little Liars, Gossip Girl, stb. Tehát, ezekből lesz afféle különkiadás, egy rovatba mondjuk 5 rész lesz feldolgozva, valami ilyesmit képzelek el, de addig még csiszolom ezt az ötletet.

Arrow- Zöld íjász (2. évad 23. rész- Unthinkable): Nem kellett csalódnunk az évadzáróban. Szerencsére nem lett annyira idegölő a vége, bár eléggé meglepődtem. Komolyan Amanda jutatta ki Olivert? Lesznek itt még érdekes sztorik... Nagyon ütős volt, amikor Sara megjelent a Bérgyilkosok Ligájával. Egész egyszerűen halállaza volt. Oliver pedig velem is elhitette, hogy szereti Felicity-t. Tudom, hogy sok rajongó akarja, hogy együtt legyenek, bár nekem egy kicsit fura lenne. Nagyon hiteles volt, percekig csak pislogtam, hogy ez most komoly? De persze a végén kiderült, hogy jól átverték a népet. Tetszett az is, ahogy Oliver legyőzte Slade-t: senki nem hitt benne, hogy gyilkolás nélkül is menni fog, de ő kitartott az elhatározása mellett. És ott fejezte be, ahol elkezdődött: elvitte Slade-t Lian Yu-ra. Thea döntése viszont egyáltalán nem tetszett, szerintem ő attól volt erős, hogy nem csatlakozott az apjához. Pedig már örültem, hogy újra összejönnek Roy-jal. Viszont most mi lesz Lance nyomozóval? Remélem, nem akarják megölni. Kíváncsi vagyok, hogy amikor Sara odaadta a bőrdzsekijét Laurelnek, az egy célzás volt-e. Nos, majd kiderül, ősszel. Ami elég messze van, de nagyon várom a 3. évadot!

The Originals- Ősök (1. évad 22. rész- From a cradle to a grave): Bevallom, volt néhány jelenet, amikor majdnem elsírtam magam. Ez a rész egyszerre volt nagyon megható és brutális. Tetszett az elején Hayley levele. Szegénynek vérszomjas boszik között kellett megszülnie a gyerekét. Csak pislogtam, amikor Hayley egyszercsak meghalt. Mondom, mi van? Szerencsére visszatért, most már hibridként. Imádtam azokat a részeket, ahol Klaust apaszerepben láttuk. Jól áll neki. :) Kár, hogy el kellett vitetni a kisgyereket, pedig szívesen néztem volna következő évadban még többet Klaus apuciból. Nagyon örülök, hogy Klaus és Marcel kibékültek, már ideje volt. Azt viszont nem értem, hogy most mi van a Mikaelson szülőkkel? Mindketten visszatértek megölni az unokájukat? Családi dolgokról tanulhatnának Klaustól, aki elvileg a szörnyeteg. Megölni az unokád, az semmi. Tényleg... De legalább tudjuk, hogy a kis Hope jó kezekben van Rebekah-nál. Nagyon tetszett az a jelenet, amikor Klaus átadta neki a kisbabát. szegény kiscsajnak már most nincs könnyű élete: konkrétan alig hogy megszületett, egy tucat gyilkos próbálja elkapni. Remélem, azért többször is látni fogjuk a következő évadban, amit nagyon várok!

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5. évad 22. rész- Home): Merem feltételezni, hogy ez volt az eddigi legszomorúbb évadzáró a sorozat történtében. Régen sírtam ennyit Vámpírnaplók részen. Gyönyörű és szomorú volt a befejezés Egyszerűen el sem hiszem, hogy Damon és Bonnie meghalt. Persze, Bonnie-t mindenki tudta, de Damon halálát egyszerűen képtelen vagyok elhinni. Damon nélkül nem is igazán Vámpírnaplók a Vámpírnaplók. Előszőr megölik Stefant, aztán meg Damont. Elég kegyetlenek voltak velünk a sorozat készítői. Bár annak örülök, hogy Alaric visszatért, de sajnálom, hogy Lexi viszont nem. Nagyon szerettem a karakterét, de úgy látszik, el kell tőle búcsúznom. Sokadszorra. A sorozat nem hazudtolta meg önmagát: az évadzárók mindig zseniálisak és brutálisak, akárcsak most. Nem is tudok mást írni, annyira a hatása alatt vagyok. Várom a 6. évadot, de még nem tudom elképzelni Damon nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése