2014. május 10., szombat

Díjat kaptam és egyebek

Szóval kezdjük a kevésbé kellemes résszel: talán mindenkinek feltűnt, hogy egy hete nem volt bejegyzés, pedig a kirándulás csak 3 napos volt. El tudom képzelni, hogy már mennyire unhatjátok a bocsánatkéréseimet, mert már én is unom őket. Tehát tényleg nagyon sajnálom, mert beígértem itt dolgokat, aztán nem jött össze. Hogy miért? Nos, kiderült hogy egy 3 napos osztálykirándulást nem is olyan könnyű kipihenni, főleg ha az én osztályomról van szó. Ennek ellenére nagyon jó volt, mindenkinek ajánlom Pécset! :) A másik dolog, amivel gyakran hadakozom, az az internet. Nem vagyok műszaki zseni, tehát nem tudom a pontos okát, de mióta routerünk van, az internet nem igazán mutat együttműködést, de szerintem ezt már említettem. Már nem is számolom, hány bejegyzéssel vagyok az adósotok, de amint tudom, hozom őket. Köszönöm a megértést. Még egyszer ne haragudjatok, remélem mostanában nem lesznek ilyen problémáim.

De térjünk rá egy sokkal kellemesebb témára: díjat kaptam! Bár most éppen nem érzem annyira megérdemeltnek, de nagyon örülök neki, mert ez az első díjam, és az ilyen visszajelzések mindig nagyon jólesnek, mert megerősítenek abban, hogy érdemes ezt csinálnom. :)

Dany-tól kaptam a díjat, a Liebster Award díját, amit innen is nagyon köszönök! Csekkoljátok az oldalukat itt. :)

Szabályok:
- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

Magamról:
1. Hatalmas Hollywood Hírügynökség rajongó vagyok. (Ha valaki nem tudja, hogy ezt eszik-e vagy isszák, annak katt ide)
2. Kedvenc énekesnőm Lana Del Rey, a kedvenc bandám a 30 Seconds to Mars.
3. Minden nyáron elhatározom, hogy elkezdek futni, de soha nem jön össze. (De majd idén :) :)
4. Nagy álmom, hogy egyszer körbeutazzam a világot.
5. Az idő nagy részében nem vagyok teljesen normális. :)
6. Néha borzalmasan makacs vagyok.
7. Nincs kedvenc évszakom, mert mindegyiket szeretem, kivéve a telet.
8. Fogalmam sincs, hogy mi leszek, ha nagy leszek.
9. Nagyon szerettem volna egy ikertesót, kár, hogy nem volt beleszólásom.
10. Szeretnék könyveket írni, a történetek itt vannak a fejemben, csak le kéne írni őket.
11. Mindig szerettem volna zongorázni, de nem jött össze.

Kérdések:
1. Mi az egyik kedvenc könyved?
John Green: Csillagainkban a hiba
2. Mi a legjobb tulajdonságod?
Bármikor bárkit szívesen meghallgatok.
3. Sportolsz valamit ha igen mit?
Kézilabdázom a suliban.
4. Ki a könyvbeli álompasid?
Naa, ez nagyon gonosz kérdés. :) Nem tudok egyet választani: Folt, Jace, Daemon és Tobias (Négyes).
5. Kedvenc poénod könyvből?
Nem tudok konkrétat mondani, valami a Szent Johanna Gimiből, valószínűleg Zsoltitól. :)
6. Kedvenc kötelező olvasmány?
Gárdonyi Géza: Egri csillagok 
7. Melyik könyvbeli főszereplő lennél legszívesebben?
Anna az Anna és a francia csókból.
8. Ha nyernél a lottón mit vennél először?
Sok-sok könyvet vagy egy repülőjegyet New Yorkba.
9. Miért kezdtél el blogot írni?
2013. őszén.
10. Hol szeretsz jobban olvasni kint vagy bent?
Bent.
11. Mit mondanál ha találkoznánk? 
Szia! :) Elmegyünk könyvesboltba? :)

Kérdéseim:
1. Melyik könyvet vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?
2. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
3. Melyik a kedvenc állatod?
4. Milyen színű a szemed?
5. Milyen hobbijaid vannak?
6. Csoki vagy nutella?
7. Ki a kedvenc íród/ írónőd?
8. Kedvenc ruhadarabod?
9. Miért kezdtél el blogolni?
10. Milyen sorozatokat nézel?
11. Ha egy könyv történetében élhetnél, melyik könyv lenne az?

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése