2014. szeptember 28., vasárnap

Születésnapi nyereményjáték

Sziasztok! Ahogy tegnap ígértem, ma hoztam a szülinapi nyereményjátékot. Ez az első nyereményjáték a blogon, igyekszem mindent leírni, de ha lenne valami kérdés, azt nyugodtan tegyétek fel.
Szóval, a feladat az lesz, hogy kitaláljátok, melyik idézet melyik könyvből van. A könyv címére és írójára vagyok kíváncsi. A megfejtéseket küldjétek az alábbi e-mail címre, a nevetekkel együtt: szaszablog@gmail.hu. A játék október 31-ig tart. Sorsolás utána 1-2 nappal várható. Az eredményt a blogra kiteszem, és e-mailben is értesítem a nyertest.
A nyertes választhat a két nyeremény között: Benina: Megsebzett szabadság című könyve vagy Elizabeth Chandler: Angyali szerelem 1-4. című sorozata. Ha megoldható, akkor szívesen átadnám személyesen, Győrben a nyereményt, de ha nem, akkor postázom.

Itt vannak az idézetek:

1. Hogy mi történt kis híján, az a legkevésbé számít. Azzal kell foglalkoznod, ami ténylegesen az orrod előtt van.

2. Az okos fiúk is képesek elbutulni a szexi lányok közelében.

3. – A normális emberek is nagyon idegesítővé válhatnak, ha idegesítő helyzetbe kerülnek.

4. Maga a szépség, kívül és belül. Ezüst fénysugár a sötétségben. Ő az én világosságom.

5. Az igazi szerelem olyan, mint valami betegség.

6. Amikor a felnőttek elismerően paskolgatják a fejem, hogy milyen nagylány vagyok, igazából azt értették alatta, örülnek, hogy nem vagyok elég nagy ahhoz, hogy megkérdőjelezzem őket, és szembeszálljak velük.

7. Soha nem tudhatja, kivel találkozik, vagy hogy mit tartogat a maga számára a sors.

8. A tenger nem szereti, ha visszafogják.

9. A képzelet mindig félelmetesebb a valóságnál. Ez a lélektani hadviselés alapja.

10. És ekkor leesett a tantusz: tényleg nem érti. Fogalma sincs. Ez a gondolat annyira nevetséges volt, olyan lehetetlen, hogy tudtam, igaznak kell lennie, fáson számára nem létezik semmi, ami váratlan. Nincsenek meglepetések. Az egész élete körültekintően meg van rajzolva listákon és allistákon, éppen olyanokon, amilyet segítettem neki leellenőrizni hetekkel ezelőtt.

Sok sikert mindenkinek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése