2014. május 13., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #16

Az alábbiakban SPOILER található!
Ne feledjétek, a héten adják le az évadzárókat!

Arrow- Zöld íjász (2. évad 22. rész- Streets of fire): Oké, én mindig tudtam, hogy ez egy elképesztő sorozat, de hogy ennyire? Egyszerűen lenyűgözően csodálatos és borzasztó. Ilyen vérengzést Starling City-ben. Mintha a világvége jött volna el. Oliver és kis csapata természetesen mindent megtesz ez ellen. Főlleg most, hogy megvan az ellenszer. Remélem, hogy működik, és Royt is meggyógyítja. Az viszont meglepett, hogy Malcolm visszatért, bár most legalább valami haszna is volt. Vajon Thea tényleg lelőtte? Én valamiért nem vagyok benne biztos... És Sara is visszadugta a képét végre. Nagyon megható volt a beszélgetésük Laurel-lel. Rájöttem, hogy lehet, hogy Oliver és Sara az, aki harcol, de az érzelmi támogatás nélkül, amit például Laurel és Felicity ad meg, semmit sem érnének. Jövő héten jön az évadzáró, és sajnos nem vagyok benne biztos, hogy egy nem idegtépő évadzárót kapok, amin törhetem az agyam egész nyáron

The Originals- Ősök (1. évad 21. rész- The battle of New Orleans): New Orleans csatája nagyon véres és nagyon meglepő. Csak kapkodtam a fejem, hogy most akkor ki mit akar és ki kinek a szövetségese. Genevieve-t pedig nem értem: úgy néz ki, mint akinek nem tetszik, hogy meg kell ölnie Hayley kisgyerekét, de persze azért mindent megtesz, hogy ez sikerüljön. Szegény Klaust jól átverte. Kezdek félni, mert ebben a részben már nem tűnt olyan legyőzhetetlennek. Francesca nagyon meglepett, nem gondoltam volna, hogy ő is vérfarkas, azt meg pláne nem, hogy ilyen nagyszabású terve van. Akit viszont a legjobban sajnálok az Hayley. Nagyon úgy néz ki, hogy szerencsétlennek a boszik segítségével kell megszülnie, akik meg akarják ölni a gyerekét. Hát, ja. Én se lennék boldog. És már előre félek az évadzárótól…

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5. évad 21. rész- Promised land): NEE!! Ezt nem csinálhatják meg!! Megölték Stefant! NEE!! A sorozat készítői nagyon nagyon gonosz emberek!!! Miért?? Nagyon ajánlom nekik, hogy visszahozzák. Nagyon. De most ugye ezzel megállították a varázslat terjedését, azt értem. Tehát mondjuk Elenáéknak csak vért kell inniuk, hogy újra átváltozzanak? Vagy így is meghalhatnak? Komolyan azt hittem, hogy a rész végére mindenki a Túlvilágról integethet. De így most mi a fene lesz? Főleg, ha belegondolunk, hogy jövő héten évadzáró....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése