2014. május 2., péntek

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #14

Az alábbiakban SPOILER található! 

Arrow- Zöld íjász (2. évad 20. rész- Seeing red): Atyaúristen!! Ez a rész.... Na jó, már írtam néhányszor, hogy ez a legjobb rész, de most tényleg igaz. EZ a rész egyszerűen zseniálisan drámai és fájdalmas és meglepő és durva és brutális és kegyetlen és kitépi a szíved és utána még páros lábbal rá is tapos!! Ez tökéletesen összefoglalja a lényeget. Még mindig a hatása alatt vagyok. Csak annyit írok, hogy Sara távozása meglepett. Ahogy a rész végkifejlete is, nem gondoltam, hogy ez fog történni. Nem írok többet, nem rontom el az élményt...

The Originals- Ősök (1. évad 19. rész-An Unblinking Death): Elég kemény volt ez a rész. Nagyon durva volt szegény Kieran atya halála. Nem érdemelte meg ezt a sok szenvedést, amit a halála előtt elviselt. Klaus viszont valami fantasztikus volt (csak a szokásos :) ). Látszik, hogy ki törődik igazán Cami-vel. A támadás a farkasok ellen megdöbbentett, de főleg azon akadtam ki, hogy ki csinálta. Mondjuk az az Oliver már az elején se volt valami szimpatikus, na de most… A saját falkája ellen támad, nem is érdekli, hogy mennyien meghaltak? De ő csak a falka érdekében tette. Hihető… Klaus és Elijah pedig végre ismét együtt dolgoznak, kíváncsi vagyok, hogy sikerül a nagy harc a természetfeletti lények között.

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5. évad 19. rész- Man on fire): Már most megmondom, hogy Stefan kis hazugságának csúnya vége lesz. Ha Damon rájön, hogy megölte Enzot, és nem mondta el neki, akkor számíthatunk Damon fantáziájára, már ha kínzásról van szó. Bár érdekes: Enzo vagy a testvére? Melyiket választaná? Mert biztos, hogy előbb-utóbb rájön. Kicsit azért sajnálom, hogy Enzo meghalt, bár nem volt a kedvencem, főleg ebben a részben, amikor annyira bosszút akart állni. A Vándorok most akkor ki akarják nyírni a vámpírokat és megfordítani az átkot? Ez aztán elég meredek ötlet, főleg ha azt vesszük, hogy ehhez jóformán le kell csapolni a hasonmásokat. És kérdem én, mi lesz ha a Túlvilág szétesik? Hová mennek a meghalt természetfelettiek? Mi lesz velük? És komolyan csak azért hozták vissza Bonnie-t, hogy kétszer is meghalhasson. Kíváncsi vagyok ebből mi sül ki…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése