2014. március 17., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #9

Beauty and the beast- Szépség és a szörnyeteg (2. rész 16. rész- About the last night): Szóval.... megkockáztatom, ez az évad egyik legjobb része. Mesterien váltakoztak benne az érzelmes és az akciódús részek. Nagyon örülök, hogy Cat visszatalált Vincenthez. Úgy érzem, kellett nekik ez a szünet, hogy rájöjjenek, kik ők valójában és hogy értékeljék a kapcsolatukat. Mert mindketten úgy gondolták, hogy a másik nélkül is menni fog. Először Vincent, aztán Cat. De rájöttek, hogy nem, nem megy egymás nélkül. És bár mondhatnánk, hogy ezzel az álarcosbállal és a tetős jelenettel ismétlik önmagukat a készítők, de ezt mindenki imádta, és furcsa mód nem éreztem, hogy ezt már elsütötték máskor is. Mert bár a helyzet ismerős, valahogy mégis más volt. Az is nagyon tetszett, hogy Sam szökésével állították párhuzamba Cat és Vincent múltját. De Sam megváltozott, más utat keresett, mégis ugyanazt csinálja, mint előtte. Cat és Vincent is újra együtt vannak, mint régen, de most máshogy próbálják, és szerintem a kapcsolatuk is erősebb lett a megpróbáltatások miatt. JT és Tess is nagyon aranyosak, szurkolok nekik. A rész végén látható kis akcióért pedig valamiért Gabe-t okolom....

The Originals- Ősök (1. évad 16. rész- Farewell to Storyville): Ez volt az évad legszebb és legmeghatóbb része. Féltem, hogy Klaus megöli Rebekaht, hiszen tudjuk, hogy az őt alakító színésznő, Claire Holt otthagyja a sorozatot. Nagyon szépen búcsúztatták el Rebekaht. Rájöttem, hogy ez a sorozat tele van elképesztően mély karakterekkel. Klaust természetesen most is imádtam. Mert egyébként én értettem Rebekah és Klaus indítékait is. Rebekah szabadságot akart, Klaus pedig csak szeretetet, ezért félt, hogy a szerelem elveszi tőle a húgát. Nagyon tetszett Rebekah és Klaus beszélgetése, hogy miért is lettek ilyenek. Klaus nem sokszor csillogtatja meg az érzelmesebb oldalát, de most látszott rajta a húga iránti szeretete, és az, hogy milyen nehéz volt elengednie. Jó, hogy belátta: úgy tudja legjobban megtartani és megmutatni a szeretetét, ha elengedi Rebekaht. Meg kell még jegyeznem: a kicsi Ősök nagyon cukik voltak! Nagyon tetszett az elején a kicsi Klaus és kicsi Rebekah jelenet, édes volt. Mindenesetre Klaust csak még jobban szeretem, Rebekah pedig hiányozni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése