2014. március 10., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #8

Az alábbiakban erős SPOILER található!


Arrow- Zöld íjász (2. évad 15. rész- The promise): Slade aztán komolyan veszi az ígéreteit. Újabb információk a szigetről. Slade elfoglalja a hajót, és Olivert is bezárja. Remélem, a következő részben megtudjuk, hogy szabadult ki. Arra is kíváncsi vagyok, hogy Slade mit akar csinálni. Megkedvelteti magát Oliver családjával, aztán megöli őket? Az Íjász csapatnak mindenesetre fel kell kötnie a nadrágját vele szemben... 



Beauty and the beast- Szépség és a szörnyeteg (2. évad 15. rész- Catch me if you can): Szóval Gabe-bel vagy, mi, Cat? Nekem nem úgy tűnik. Vincent nagyon próbálkozik, szerintem most már szinte teljesen a régi önmaga. Nagyon aranyos volt, és örülök, hogy kezdi megtalálni az egyensúlyt a szörny és az ember között. Szegény Cat, nehéz helyzetben van. Mert bár tudja, hogy Gabe megad neki mindent, ennek ellenére is Vincentet szereti. Ez a rész végén nagyon látszott... Gabe-t nem tudom utálni, de azért legyen inkább Cat Vincenttel. Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki ölte meg Sam fiát. Komolyan, ki volt az?

The Originals- Ősök (1. évad 15. rész-La Grand Guignol): Azta! Már megint egy függővég. Komolyan, hogy fejezhették ezt így be??? Nagyon nagyon jó rész volt. Amit nagyon imádtam: Klaus drámája. Én amúgy így szeretem Klaus karakterét, úgyhogy ez a rész, ahol többet megtudhattunk az életéről, igazán kedvezett nekem. Mert ez az esemény, amit a részben láttunk, megmutatja, hogy Klaus nem más, mint egy szegény kisgyerek, akit a saját szülei se szerettek, a nevelőapja meg gyűlölte csak azért, aki. Most komolya, rohadt nehéz lehet felnőni. Csak a testvérei szerették, és ezért is szúrja le őket mindig, amikor elárulják. Mert az árulás ellenére sem tudja őket elengedni. És pont ezek az emberek hozták rá a legnagyobb félelmét. És még ő vigasztalta Rebekah-t, hogy az ő hibája Marcel halála. Pedig Rebekah ezt csak magának köszönhette. Persze Marcel nem halt meg igazából. Szóval, én totálisan megértem Klaust. Örülök, hogy Cami-nek is láttatni engedte, hogy több ő, mint egy kegyetlen gyilkos. Azt is el kell ismernem, hogy ebben a részben Elijah és Hayley nagyon cukik voltak. Ja, és mi volt ez a vég?? Tudom, már egyszer említettem, de na, azért ne csodálkozzunk, hogy berendelték a 2. évadot...

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5. évad 15. rész- Gone girl): Régen sírtam Vámpírnaplók részen, de Nadia halála megérdemelte. Nagyon szerettem a karakterét, és sajnáltam is: mindent az anyjáért tett, aki látszólag alig törődött vele. De csak látszólag. Ugyanis, ahogy láttuk, Nadia halála Katherine bukását is jelentette. Érdekes, az ő halálát nem sirattam meg, bár mivel szerettem, biztos hiányozni fog. De persze Katherine Pierce méltón hal meg. Hátrahagy egy kis problémát Elenának. Kíváncsi leszek, ki bírja jobban: Elena vagy Damon... Tetszett még, hogy Caroline végre megmondta Tylernek, tökéletesen igaza volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése