2014. március 26., szerda

Borítók minden mennyiségben #13

Egy közkedvelt könyv megfilmesítésének híre kétféle reakciót válthat ki az olvasókból. Az egyik rész örül, már akkor megvenné a mozijegyet, és számolja a napokat a filmig. A másik rész nem igazán örül, mert a film látványa valószínűleg más lesz, mint amit elképzelt, szóval ez csak illúzió rombolás. Személy szerint én szeretem a könyvadaptációkat, bár nyílván én sem vagyok mindegyikkel megelégedve. Viszont ilyenkor általában, hogy egyszerre népszerűsítsék a könyvet és a filmet, filmes borítóval adják ki a könyvet. Ilyen könyveket hoztam a héten.

Mark Helprin: Téli mese
Vronica Roth: A beavatott
Isaac Marion: Eleven testek
Cassandra Clare: Csontváros
Stephen Chbosky: Egy különc srác feljegyzései
Suzanne Collins: Futótűz
Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár
Kerstin Gier: Rubinvörös
F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby
Markus Zusak: A könyvtolvaj



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése