2014. november 3., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkkal? #25

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3.évad 4.rész- The Magician): Oliver most komolyan hadat üzent az Árnyak Ligájának? Hát szóval nem semmi. Én hiszek Malcolmnak, szerintem nem ő ölte meg Sarat. Viszont annak ellenére, hogy nincs több hazugság, Thea hazudik Olivernek, Malcolm hazudik Theanak. Nem igazán értem, hogy Thea miért nem mondta el, hogy most már ő is szupernindza. Ra's al Ghul meg elég ijesztő. Én félek.

The Flash- Villám (1.évad 4.rész- Going Rouge): Oké, szóval egy szuperhősnek is van gyenge pontja. Ráadásul Cisco készítette ezt a gépet. Durva. Bár azt nem értettem, hogy miért engedték el a rosszfiút. Oké, nem nyírta ki Barryt, de nem gondolták, hogy továbbra is fel fogja használni az a fagyasztógépet? És mi volt az a csók a végén? Nagyon örültem Felicity-nek, de egész rész alatt nem volt tiszta, hogy ő meg Barry most barátok, vagy flörtölnek vagy mi. A végén is arról beszélnek, hogy mindkettőjük reménytelenül szerelmes, aztán csókolóznak. Bár gondolom, nem lesznek komolyan kapcsolatban, ugyanis Felicity visszatért az Arrow-ba.
The Originals- Ősök (2.évad 4.rész- Live and Let Die): Most komolyan otthagyták Elijaht? Értem én, hogy tud magára vigyázni, de mégiscsak Esther-ről beszélünk! És mit jelent, hogy meg kell tisztulnia? Azt sem értem, hogy Klaus miért nem nyírta ki Mikaelt? Annyi szenvedést okozott neki, és annyiszor megpróbálta már megölni Klaust. Ha megöli, végre nem kell aggódnia miatta. Bár persze akkor a készítők nem használhatnák fel többé a Mikael kártyát. Cami próbált Klaus lelkére beszélni, de szerintem most nem kellett volna. Amúgy sem bírom annyira a csajt, nem tudom miért. És annyira tudtam, hogy Josh annak a vérfarkas csávónak írogat. Úgy nézték egymást, miközben megszöktették a gyerekeket.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 5.rész- The World Has Turned Around and Left Me Here): Ugyan már, mindenki tudta, hogy Damon valahogy visszatér. Mármint, még soha nem volt olyan rajongói megnyilvánulás és hiszti, mint amikor a jó öreg Damon meghalt. És mivel sokan nem nézték emiatt, visszahozták. Senki nem lepődött meg. Most viszont mi lesz? Elena visszahozatja az emlékeit, vagy hagyja a francba? Várjunk, kitalálom. Miután Damon látja, hogy Elena boldog Hogyishívjákkal, hagyja, hogy élje az életét, és megint menni fog az Elena-Damon huzavona, amit csak a nyolc milliomodik alkalommal játszanak ki. Komolyan ennyire nincs semmi ötletük? Hajjaj.... Viszont Alaric csaja tetszik. Csak azt nem vágom, hogy akkor most verbénát iszik? És tud róla, hogy Alaric vámpír? Liv-en nagyon meglepődtem, kezdem megkedvelni a csajt. És egész jól összeillenek Tyler-rel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése