2014. november 11., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #26

Az alábbiakban SPOILER található!
Bocsánat a késésért! Flash pedig nem volt a múlt héten.


Arrow- Zöld íjász (3. évad 5. rész- The Secret Origin of Felicity Smoak): Nagyon izgalmas rész volt! Örülök, hogy végre láthattunk valamit Felicity múltjából. Mondjuk, amikor megláttam az anyukáját, nagyon meglepődtem, és azt hittem, hogy nem is törődött Felicity-vel. De később rájöttem, hogy mindent megtett a lányáért, és nagyon aranyosak voltak együtt. Thea és Olvier is kezd végre újra egy család lenni, ami tetszik. De nem értettem, hogy mi a franc volt a rész végén. Most komolyan Roy tette? Miért? El nem tudom képzelni. Laurel és az a pasi meg tuti, hogy összejönnek. Ray-nek biztos nagy szüksége van Felicity-re, mert szegényt mindig lepattintják.

The Originals- Ősök (2. évad 5. rész- Red Door): Akkor se értem, hogy már megint mi a francért hagyták elfutni Mikaelt. És a vége nagyon gonosz volt. Komolyan azt hittem, hogy Hayley jött és megmentette Elijah-t, és végre összejönnek vagy valami. De Kol-nak igaza van: Esther teljesen megőrült. Ilyen családi történelemmel azt hiszi, hogy egy új test mindent megold? Mindenki elfelejt mindent, és boldogan élnek? Egyébként nem értem, miért jelent megoldást egy új test, hiszen az elméjük még ugyanaz, tehát a bűntudat meg minden ott marad. Kol akkor most kivel van? Segít Davina-nak? Ő meg abbahagyhatná már ezt a Klaus megölése dolgot. Nagyon a megszállottja lett. Pont, mint Esther a családegyesítésnek. Ezek a boszorkányok..... De legalább Hayley-nek feltűnt, hogy Elijah nincs ott. Azt hittem, már sosem veszik észre. De most már elmehetnek megmenteni.

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 6. rész- The More You Ignore Me the Closer I Get): Nem is tudom. Próbálnak valami izgalmat beletenni a sorozatba, de mindenki tudta, hogy ha nagy keservesen visszahúzzák Damont, akkor nem fogják az utána következő részben megölni. Alaric-ban már nem voltam olyan biztos. Bár kicsit nyakatekert módon, de ő is túlélte. Örülök neki, és remélem, összejönnek Jo-val. Mellesleg én megértem Caroline-t Stefan-nel kapcsolatba, meg minden, de ő is tudja, hogy továbbra is szeretné, hogy Stefan a barátja legyen. Most csak duzzog, és sértődött. Viszont az érdekel, hogy Bonnie még mindig Mystic Falls-ba van, 1994-ben? Miért nem mutatták, mi van vele? Az elég valószerűtlennek tartom, hogy Elena ránéz Damon-re, és huss! máris emlékszik mindenre. Túl egyszerű lenne, nem ülhetnénk még ezen a problémán részeken keresztül. Azt nem értem, hogy más miért nem tudja visszahozni az emlékeit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése