2014. november 17., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #27

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 6. rész- Guilty): Nagyon megijedtem, hogy Roy ölte meg Sara-t, de szerencsére nem így volt. Örülök, hogy Oliver nem mondott le róla. Bár azt nem értem, hogy miért kellett még mindig azzal a kínai családdal laknia a visszaemlékezésekben. Kicsit elveszettem a fonalat ott. Nem is gondoltam, hogy Ted ilyen dolgokba keveredett. Laurel persze mindig kifogja az ilyeneket. És ki a jó franc volt az a csaj a végén??
The Flash- Villám (1. évad 5. rész- Plastique): Még Joe-nak is feltűnt, hogy Barry szerelmes Iris-ba. Annyira nyilvánvaló, fel nem foghatom, hogy nem esik le Iris-nak. Elég durva volt az új metahumán, Bette képessége. Mármint, Barry a képességével még élhet egy viszonylag normális életet, de Bette nem élhetett volna, hiszen amihez hozzáér, felrobban. Sajnáltam, hogy meghalt, mert rendes csaj. Dr. Wells-en egyre nehezebb kiigazodni. Ha ő nem akart kísérletezni, akkor mi lett Grood-dal? Tökre nem lehet benne megbízni, mert kívülről egy humánus, jó ember, de amint belátunk a színfalak mögé, ez nem olyan egyértelmű. Sajnos Bette nem tudta figyelmeztetni Barry-t.
The Originals- Ősök (2. évad 6. rész-Wheel Inside the Wheel): Szerény véleményem szerint eddig a legjobb rész az évadban! Imádtam Klaus és Esther jeleneteit. Esther agya már nagyon elborult. De végre megtudtuk, hogy miért ilyen nem normális. Már a nővére is pszichopata volt. De most komolyan, nem segített a testvérének csak úgy?? Mire kellettek neki az elsőszülött gyerekek? És mivel Hope nem halt meg, Dehlia visszajön a halálból? De akkor is vissza tud jönni, ha a Túlvilág szétesett?Tehát, Esther a felelős mindenért, az ő alkuja Dehlia-val. Emiatt lett Klaus apja a szeretője, és a többi. Nagyon durva. Az meg pláne, hogy egyszer csak itt van Klaus apja! WTF?? El se hittem először. De Esther nem teheti jóvá még ezzel sem azt a sok szörnyűséget, amit Klausnak el kellett viselni, mikor még kicsi volt. Megtagadta tőle az apját. Részről részre durvább dolgok derülnek ki Esther-ről.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 7. rész- Do You Remember The First Time): Oké, ez a rész jó volt. Nem igazán szeretem az Elena Damon párost, de azt meg kell hagyni, hogy tényleg szép pillanataik voltak. De Damon-nek igaza van. Ha tényleg annyira szerette őt Elena, akkor miért törölte az emlékeit? Értem, hogy nehéz volt neki, de Damon biztos nem tette volna meg. Szerintem amúgy biztos találnak valami utat, hogy Elena emlékezzen. Viszont akkor sem akarom elfogadni, hogy Caroline szerette Stefant. Miért kellett a legjobban működő fiú-lány barátságot ezzel elcseszni?? Szerintem igenis létezik, és egész eddig itt is így volt, míg Caroline-ra nem jött rá ez a dolog. Egyszerűen nem tudom őket együtt elképzelni. De most mi lesz Bonnie-val? Miért nem jött vissza, és ölte meg a csávót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése