2014. november 29., szombat

Az ősz legjei #2

A hideg tél már itt van a nyakunkon, aminek én csak a karácsony miatt örülök. Csak addig szeretem a telet, utána már alig várom a tavaszt. Szóval lélekben ezzel a poszttal már hangolódok a tél hideg időjárására. 21 könyvet olvastam idén ősszel, itt megtekinthetők.

A ősz legjobb könyvei

                               Jennifer L. Armentrout: Opál és Gayle Forman: Hová tűntél?

Opál fülszöveg itt, Hová tűntél? pedig ide kattintva olvasható. Talán egyik évszak végén sem volt még ilyen nehéz a döntés, de komolyan. Képtelen voltam csak egyet választani, ezért engedélyeztem magamnak kettőt. De még így is kimaradt a Csak egy nap, Slammed, Cinder és a Mielőtt megismertelek, ezeket is nagyon szeretem, és mindegyiket nagyon ajánlom!
Az Opálnál egyértelmű volt, hogy ide kerül, mert imádtam az első két részt, és alig vártam, hogy olvashassam ezt a részt. Az írónő most sem okozott csalódást, Daemon pedig a férjem lesz, ez nem kérdés.
Gayle Forman pedig teljesen meglepett ezzel a könyvvel. A Ha maradnékot is imádtam, és kicsit féltem, hogy egy 2. rész elrontja, de nem ez történt! Sőt, már-már jobb, mint az első rész.

Az ősz legszebb borítója

                                                          Kiera Cass: The One – Az Igazi 

A párválasztó kezdetekor a lányok még harmincöten voltak, de közülük csak egy nyerhet.
Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön.
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe – vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet – és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért.
"Egyik kezem Maxonéban pihent, arcomat a mellkasára fektettem. Ő a fejem tetején nyugtatta az állát, így forogtunk az eső zenéjére.
Abban a pillanatban biztosra vettem, hogy van közös jövőnk. Ha ilyen érzés, amikor együtt vagyunk, akkor valahogy rá fogunk találni az útra, amely visszavezet bennünket egymáshoz."

Ez a döntés csak egy fél fokkal volt könnyebb, mint az előző kategória. Ez a borító meseszép, olyan habos-babos ruha, amit minden lány szeretne legalább egyszer hordani. Bár szerintem azért már botrány, hogy a sorozat első két részének borítója is ilyen csodás. És a belső se utolsó.

Az ősz legrosszabb könyve

                                                                Katy Evans: Real – Valós

Forró. Szexi. Izmos. Fájdalmas. Valós. Perzselő nemzetközi bestseller, mely elsöpör mindent, amit korábban a szenvedélyről képzeltél…
Remington Tate rossz fiú hírében áll a ringben is, ringen kívül is. Gránitkemény teste és nyers, állati ereje őrületbe hajszolja női szurkolóit. Neki azonban attól a pillanattól, hogy a szemébe nézett, nem kell más nő, csakis Brooke Dumas. Vágya színtiszta, ellenállhatatlan és VALÓS.
Brooke számára álomállásnak tűnik a jól fizető új, sportterápiás munka: karban tartani Remington testének tökéletes gépezetét. De mialatt vele és csapatával sorra látogatja a földalatti harc veszedelmes arénáit, Brooke testében is fellobbannak a legősibb vágyak. Ha volt is olyan pillanat, hogy Brooke és Remy csak flörtöltek egymással, hamarosan mindkettejükben kibontakozik az erotikus megszállottság, és kapcsolatuk ennél is többel kecsegtet.
Izzó vágyuknak azonban sötét oldala is van. Vajon képesek lesznek-e kitartani, amikor fény derül Remy legmélyebb titkára, és Brooke-nak családja segítségére kell sietnie – vagy hirtelen minden, amit olyan valósnak véltek, szertefoszlik, mint a káprázat?

Nem írtam bejegyzést róla, pedig lehet, hogy a rosszassága miatt megérdemelte volna, amolyan elrettentő példaként. Majdnem olyan mély fájdalmat okozott, mint a Szürke 50 árnyalata. Majdnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése