2014. november 24., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #28

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 7. rész- Draw Back Your Bow): Ez mi volt már?? Felicity, mééérr???? Mindenki tudja, hogy úgyis Olivert szereted. Tudom, hogy azt mondtam, nekem fura lenne az Olicity, de most, látva, hogy Felicity ezzel a Palmer-rel van, hát ki vagyok akadva! Felicity, takarodjál vissza Oliverhez! MOST!! Különösen, hogy nem tudom, mi ez az A.T. O.M. cucc, de tuti, hogy Ray Palmer-nek is vannak titkai. Persze, tudom, hogy jogos Felicity-től, hogy nem vár Oliver-re, de ha tényleg szereti akkor kivárja, amíg Oliver megnyílik. Mert neki nem olyan könnyű. Nagyon sokat nevettem viszont Carrie-n. Nagyon durva volt a csaj, konkréten beleesett Oliverbe.
The Flash- Villám (1. évad 6. rész- The Flash Is Born): Szegény kicsi Barry! A csávó most megkapta, amikor bezárták. Az a káröröm Barry arcán! Imádom, amikor Iris-szal beszélget, Flash alakban Barry-ről, Barry-ként pedig a Flash-ről és így ül és mosolyog maga elé, és tud mindent, amit Iris mond, mert hát ő is ott volt. Nagyon vicces. Dr. Wells-ben én is kételkedtem Joe nyomozási eredményei alapján. Igazából bírom a dokit, csak félek, hogy kiderül róla valami, ami miatt megutálhatom. Viszont mi volt ez a befejezés?? Azt hittem, Joe-t is megöli az a valami, de az biztos, hogy most megijedt.

The Originals- Ősök (2. évad 7. rész- Chasing the Devil's Tail): Szóval, Esther-nél van Cami, viszont Klaus-éknál van Finn és Kol, és a karó. Vajon ki győz? Nagyon tetszett ez a rész, kár, hogy Klaus megölte az apját. De meg kellett tennie Hope miatt. Klaus és Elijah közti testvéri kötődés pedig olyan erős, hogy Esther varázslata sem tudta megtörni, nagyon imádtam. Viszont az meglepett, hogy Esther még mindig szerette Klaus apját.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 8. rész- Fade Into You): Azta, ez jó volt! Régóta ez az a cselekmény, ami végre izgalmas és meglepő. Persze, gondoltam, hogy Kai nem csak egy random gyerek, de azért azt nem gondoltam, hogy Jo ikertestvére és Liv és Luke testvére. Úristen! De miért kell az ikreknek megölni egymást? Ha esetleg csak 2 sima tesó mérkőzik meg, akkor nem tudja elvenni egyik a másik erejét? Nem teljesen tiszta, hogy miért pont ikreknek kell lenniük, de legyen. Nem tudom mi lesz Bonnie-val, hiszen jó nagy szarban van. Ugyanis ha Kai kiszabadul, akkor minden esélyét elvesztette arra, hogy ő is visszatérjen. Elena végre dobta azt a Liam  csávót, hála az égnek. Nem nagyon bírtam, szerintem túl beképzelt volt. És persze úgyis összejönnek Damon-nel újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése