2015. május 26., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #50

Az alábbiakban SPOILER található!

The Flash- Villám (1. évad 23. rész- Fast Enough-évadzáró): Mi a fene volt ez a vége?? Tudtam én, hogy az eddigi évadzárók túl nyugisak voltak, nyilván a Flashnek ilyen idegtépően kell befejeződnie. Komolyan??? Ilyen kegyetlen még egy rész vége sem volt, nem hogy az évad vége!! Ha túl tudnék lépni ezen a zseniális és brutál befejezésen, akkor elmondhatnám, hogy mennyire jó rész volt. Szerintem itt mindenki elhitte, hogy Barry megmenti az anyját. Én teljesen elhittem. És akkor, az utolsó percbe jól megcsavarjuk az egészt. Eddie részénél csak néztem. Nem néztem ki belőle, hogy ennyi kurázsi van benne, de tisztelet neki. Azt viszont nem értettem, hogy miért alakult ki ez a szingularitás cucc. Annyi biztos, hogy idegölő. Ide nekem azonnal a 2. évadot!! :)

A rovat folytatódik nyáron is, hamarosan visszatérek a Pretty Little Liars 6. évadával, a Beauty and the Beast 3. évadával és a Teen Wolf 5. évadával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése