2015. május 18., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #49

Az alábbiakban SPOILER található!
Évadzáró epizódok, kivéve a Flasht. 

Arrow- Zöld íjász (3. évad 23. rész- My Name is Oliver Queen): Teljesen más volt ez az évadzáró,mint az előzőek. Amit egyáltalán nem bánok. Mert az eddigiekben káosszal ért véget az évad, de most mondhatni nagyjából minden a helyére került. És egy nyugodtabb befejezésnek nagyobb kihívás, hogy a következő évadra is felkeltse az érdeklődést, de az Arrow-nál sikerült. Nagyon-nagyon örülök, hogy Felicity és Oliver összejöttek, több volt ez, mint megérdemelt boldogság. Persze, felvetődik a kérdés, hogy ha Oliver most visszavonult, akkor mi lesz a kövi évadban? Nos, én nem aggódnék, mert biztos lesz valami, ami miatt izgulhatunk. És örülök, hogy Oliver boldog. Azért sokat elmond, hogy 3 év óta most mondhatta ki, hogy igazán boldog. A hadjárata nem okozott neki annyi örömet, mint a szerelem. Ezért is döntött most az utóbbi mellett. Totálisan meg vagyok elégedve ezzel az évadzáróval, és alig várom a következő évadot.

The Flash- Villám (1. évad 22. rész- Rogue Air): Ez nekem túl gyors és könnyű volt. Annak ellenére, hogy Oliver és Ronnie is nagyon laza belépővel érkezett, és én mindig örülök az Arrow- Flash átjárásoknak, azért nekem egy kicsit túl könnyű volt Wells elkapása. És még mindig nem tudjuk, hogyan akarta használni a részecskegyorsítót. Másrészt, nem hiszem el, hogy egy egész évadnyi gonoszt engedett ki Snart. Eddig is tudtam,  egy szemét, de hogy ennyire?
The Originals- Ősök (2. évad 22. rész- Ashes to Ashes): Kezdenek nekem gyanúsak lenni ezek az évadzárók. Mindegyiknek ilyen nyugodt, már-már boldog vége van. Örülök, hogy sikerült Dahlia-t kiiktatni. És bár nem vagyok egy nagy Cami-Klaus rajongó, azért kár, hogy nem jöttek össze. Pedig Klaus már közel volt ahhoz, hogy megengedje magának a szerelmet. Elijah szerintem meg fog bocsátani Klausnak, előbb vagy utóbb. Davina viszont nagyon nagyon dühös, és nem fog elmaradni a bosszúja. De mint tudjuk, mindig van egy fejezet a Mikaelson család történetében, amit nem meséltek el...

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 22. rész- I'm Thinking of You All the While): 6 év hosszú idő. És mégis, úgy emlékszem az első Vámpírnaplók részre, mintha tegnap lett volna. A 6 évad alatt nagyon sokat változott szerintem, és sajnos a 4. évadtól negatív irányba. De ennek ellenére szép emlék lesz, hiszen sokáig meghatározó része volt az életemnek. Mint már említettem, a következő évadot nem szeretném nézni, számomra ezzel vége a Vámpírnaplóknak. Valahogy a főszereplő nélkül elveszik az a hangulat, ami miatt régen imádtam. Fölöslegesen pedig nem kínzom sem magamat, sem a sorozatot. Az évadzáró az elején elég kusza volt, de a végére kikerekedett egy jól megérdemelt búcsú. Az, hogy Elena mindenkitől elbúcsúzott, visszaidézte bennem, hogy kivel milyen kapcsolata volt. Szép lezárás, nem az a függővég, amit megszoktunk, de ez így van jól. Bár Jo megölése kifejezetten kegyetlen és értelmetlen volt, szerintem. Úgy érzem, megérett az idő arra, hogy nemcsak Nina Dobrev, hanem én is elbúcsúzzam. Ezt az érzést pedig az egész rész búcsú feelingje felerősítette. Lehet, hogy néha még belenézek, de nekem már eddig sem volt az a hamisítatlan Vámpírnaplók, további színvonal vesztésre nem vagyok kíváncsi. Viszlát, TVD! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése