2015. május 12., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #48

Az alábbiakban SPOILER található!
Bocsánat a késésért.

Arrow- Zöld íjász (3. évad 22. rész- This Is Your Sword): Ööö, még ugye várunk a csodás tervre, amit Oliver kieszelt? Ugye?!! Nem nyírták ki kb. az összes szereplőt 5 perc alatt, ugye? Mert ha de, akkor meg kell kérdőjeleznem a sorozat készítőinek épelméjűségét. Végig vártam a csattanót, de eddig elmaradt. Még reménykedek az utolsó részben, de kezdek kétségbe esni. Bár be kell valljam, mindig lenyűgöz ennek a sorozatnak a bátorsága. Mindent bevállal, és ha nem halnak meg a szereplők, akkor ez egy király rész volt. Ja, és szerintem Ray jelenléte a sorozatban ebben a részben derült ki, igaz 22 részt kellett várni, de végre hasznát vettük.
The Flash- Villám (1. évad 21. rész- Grodd Lives): Egyszerűen nem értem Irist. Hogy nem tudja szeretni Barry-t, aki már ki tudja hányadik alkalommal és hányféleképpen vallott neki szerelmet, és még mindig Eddie-vel van. Komolyan, gondolkodj már, Iris. Bár annak örülök, hogy megtudta az igazat a Flash-ről. Azt nem értem, hogy dr. Wells hogyan akar hazamenni. Mintha az a cucc beindította volna a részecskegyorsítót, legalábbis én úgy láttam.
The Originals- Ősök (2. évad 21. rész- Fire with Fire): Hát nem megmondtam, hogy Klaus nélkül semmire se mennének? Nagyon okos tervet talált ki Klaus, egyszerűen briliáns. Mi volt Elijah-ék nagy terve? Freya. Aki egyébként, ahhoz képest, hogy csak ő tudja legyőzni Dahlia-t, nem csinált eddig semmit. Klaus többet tett a dologért. Nagyon okosan behúzta a csőbe Dahlia-t. Nem is gyanakodtam ilyen megoldásra, még akkor sem, amikor Klaus megharapta Cami-t. Davina-nak pedig totál jól áll ez a Régens cucc. Izgatottan várom az évadzárót.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 21. rész- I'll Wed You in the Golden Summertime): Na jó, ez kegyetlen volt, még a Vámpírnaplóktól is. Mármint, szerencsétlen Jo és Alaric legalább összeházasodhattak volna. Ha Bonnie megint meghal, az már több lesz, mint amennyi számon tartható. Most komolyan döntsék már el. Megmondtam, hogy Damon nem lesz vámpír. Mármint, persze elhatározta, de most történt valami Elena-val, és ő nem fogja bevenni a gyógyírt. Amúgy meg, ha Damon kiszívja a gyógyírt Elenából, akkor nem ugyan az lesz, mint anno Katherine-nel? Lehet, hogy félreértelmeztem valamit, de nem teljesen világos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése