2015. május 4., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #47

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 21. rész- Al Sah-him): Komolyan?! Ezt most muszáj? Oliver az elmúlt 3 évét azzal töltötte, hogy megmentse a várost, feltette rá az életét, lemondott a szerelemről, meghalt közben egy rakat ember, mindent kockáztatott, és most el kell pusztítania?? És pont az alfa-omega cuccal??! Azt hittem, nem lehet durvább a múltkori résznél, de persze az Arrow-ról beszélünk. Szinte biztos voltam benne, hogy Nyssa meg fog halni. Erre mi van? Össze akarják házasítani őket Oliver-rel!! Ezen nem tudok napirendre térni...
The Flash- Villám (1. évad 20. rész- The Trap): Miafranc??!! Eddie Eobard őse???? Nekem ez le se esett. Meg Iris rájött, hogy Barry a Flash???? Nagyon durva, az egész rész alatt csak kapkodtam a fejem leesett állal. Viszont annak örülök, hogy Eddie nem kérte meg Iris kezét. Az Iris West-Allen sokkal jobban hangzik. Csak azt nem értem, hogy Eobard miért ment vissza a múltba, hogy megölje Barry anyukáját. Mert ugye akkor maradt ott, abban az időben, nem tudott visszamenni a jövőbe. De ő hogyan lett villám? Barry a villámcsapás miatt, de ő hogyan lett ilyen? És az időutazás képessége a gyorsaságból jön, vagy az egy külön képesség? Csupa kérdőjel vagyok, és már csak 3 rész!
The Originals- Ősök (2. évad 20. rész- City Beneath the Sea): Hm, nekem tetszik ez a Dahlia-Klaus szövetség. Kicsit azért bizonytalan vagyok Dahlia-val kapcsolatban, de ez még működhet. Egyébként én értem Hayley álláspontját, de Hope Klaus gyereke is. És ha mást nem is, azt el kell ismernie, hogy Klaus szereti a lányát. Klaus nem jó ember, de ezt el lehet róla mondani. Szóval ez egy kicsit önző Hayley-től. Azt pedig tudtam, hogy Freya nem megbízható. Klaus lekerült a képről, és máris kibújt a szög a zsákból.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 20. rész- I 'd Leave My Happy Home For You): Nem értem, miért nem ölik meg Lily-t. Hiába bizonygatja Stefan, Lily már nem az édesanyja. Fölösleges bezárva tartani, hogy hátha észhez tér, mert nem fog. Arra kíváncsi vagyok, hogy Kai hogyan fog visszatérni, mert elképzelésem sincs. Bár Matt totál hülyén viselkedik mostanában, abban igaza van, hogy jobb, ha Alaric elviszi a családját innen. Le merném fogadni, hogy most Damon nem lesz ember. Annyira tudtam, hogy ez lesz. Elena már ember, ő távozik a sorozatból, de Damon marad. Meg egyébként is: Damon szeret vámpír lenni. Szereti Elena-t is, de annak örült volna, ha vámpírként élhetnek együtt. Mert ő nem akar ember lenni, hiába bizonygatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése