2015. március 23., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #41

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 16. rész- The Offer): Oké, ez durva. Mármint, örülök, hogy Oliver nem lett Ra's Ghul, de mit csinál a mostani Ra's Ghul? Miért öltözött Íjásznak?? Gondoltam, hogy nem fog csak úgy belenyugodni, hogy valaki nem azt csinálja, amit ő mond, de egyelőre nem értem a célját. Remélem viszont, hogy Thea és Roy újra összejönnek. És biztos vagyok benne, hogy Felicity még nem teljesen szeretett ki Oliver-ből. Fogalmam sincs, mi lesz ebből...
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 24. rész- I'm a Good Girl, I Am): Ezmiez?? Mindig, mikor azt hiszem, hogy "A" tovább már nem mehet, mindig rátesz egy lapáttal. Mit talált a rendőrség, amiért letartoztatták a lányokat?? És hol volt ez a Toby egész eddig? A végén gondolom ez egy jel volt, hogy "A" férfi, az öltöny, meg minden. Fura, én mindig nőként gondoltam "A"-re. De amúgy Tanner nagyon a lányok ellen van, tehát, ha meg is próbálnák elmondani az egész sztori a ribanc nem hinne nekik.
The Flash- Villám (1. évad 15. rész- Out of Time): ????????!!!!!!!!....... Le merem fogadni, hogy ez az eddigi legjobb rész az évadban, és tekintve, hogy én mennyire imádom ezt a sorozatot, ez nagy teljesítmény. Először is: Cisco meghalt. Mi a franc ez?? És mi az, hogy Dr. Wells vissza akar menni a saját idejébe?? Az mikor van? És akkor miért van itt? És Barry most halálkomolyan utazik az időben? És Iris tényleg beismerte, hogy ő is szereti Barryt? És tényleg tudja, hogy ő a Flash? És most komolyan befejezték ezt a részt, anélkül, hogy tudnom, szegény Joe él-e vagy hal?? Teljesen agyhalott lettem ezután a rész után.
The Originals- Ősök (2. évad 16. rész- Save My Soul): Szegény gyerek, max. egy éves, és az ellensége minden idők leghatalmasabb boszorkája. Azt nem értem, hogy Dahlia miért nem szült gyereket, hiszen az is olyan erős lenne, mint ő, nem? Miért Eshter gyerekei kellettek neki? Klaust teljesen elvakítja a Hope iránti szeretetet és a félelme, hogy Dahlia eljön. Én bíznék a helyében Freya-ban, nekem szimpi a csaj. Nem hiszem, hogy csak hazudozik össze-vissza. És van egy olyan érzésem, hogy Cami és Vincent összejönnek.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 17. rész- A Bird in a Gilded Cage): Wow, nem számítottam rá, hogy visszahozzák a gyógymódot! Köszönöm, hogy továbbra is izgalmas a sorozat. Szegény Damon, nem nagyon tud megbocsátani az anyjának. De ettől még szerintem lehet, hogy neki adja a gyógymódot. Elena-nak biztosan nem, hiszen már elfogadta a vámpírságát, szóval feleslegese. Caroline és Stefan... velük nem tudom, mi lesz, de most veszélyesebbek, hiszen együtt dolgoznak. Azt pedig kicsit, nehezen hiszem el, hogy Enzo csak úgy lemondott a dologról. Bonnie pedig tényleg eléggé megváltozott, bezárta Kai-t egy újabb börtönvilágba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése