2015. március 17., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #40

Az alábbiakban SPOILER található!
Bocsánat a késésért.

Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 23. rész- The Melody Lingers On): Oké, Andrew kezd gyanús lenni. És a vádló ügyvédje is. Honnan tud Jason-ről és Ashley-ről? É honnan tudja, hogy Ali sztorija kamu volt? Nagyon gyanús nekem az az emberke. Azt pedig nem értettem, hogy Jason most ki ellen is vallott. Andrew meg mit ólálkodik a lányok után? Talán ő is benne van az "A" team-be, és megölte Mona-t? Ő maga mondta, hogy nem szerette annyira Mona-t. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fejezik be ezt az évadot. És egyetértek Spencer-rel. Caleb az év legjobb pasija! :)

The Originals- Ősök (2. évad 15. rész- They All Asked For You): Úristen, most Eva felébredt Rebekah fejébe??! Mit adott neki az a pasas?? Klaus-szal most kivételesen nem értek egyet. Szerintem Freya megbízható, és segíteni fog nekik. Ügyes trükk volt tőle, hogy elhitette Finn-nel, hogy az ő oldalán van. Szóval szerintem Klaus elfogadhatná a segítségét. Tudom, hogy kicsit elborul az agya, ha Hope-ról van szó, de megfontolhatná. Elijah és Gia meg tökre összeillenek szerintem.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 16.rész- The Downward Spiral): Hát ez poén, komolyan! Még a végén újra izgalmas lesz a sorozat, atyaúristen! Mármint itt van ripper Stefan, akit hiányoltunk és ripper Salvatore anyuka. Úgy tűnik, ez ilyen családi vonás. Én szerettem Stefant ripperként, bár Caroline érzések nélküli verzióját még szoknom kell. Kicsit furcsa, de nem idegesítő. Nagyon beteg volt, amikor Liam majdnem kivágta Sarah szívét. Elég kemény húzás volt Caroline-tól. Bonnie-tól meg elkezdtem félni, amikor elkezdte Damont bántani. Kicsit megváltoztatta a börtönvilág. Remélem, tartják ezt a színvonalat a sorozatnál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése