2015. február 23., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #37

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 14. rész- The Return): Most már minden sokkal világosabb. Jó volt ez a sok visszaemlékezős rész, láthattuk Dig-et és Felicity-t is. Azon gondolkodtam, hogy Oliver vajon azért választotta Felicity-t, amikor visszatért, mert már akkor is látta? Slade felbukkanásának már kevésbé örültem, és én még mindig úgy gondolom, hogy jobb lenne, ha kinyírnák. Mert van egy olyan érzésem, hogy míg életben, visszahozhatják a sorozatba. Malcolm meg egy beteg, önző állat. Pont.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 20. rész- Pretty Isn't The Point): Emberek, egy kérdés, amire választ kaptunk! Kiderült végre valami!! Bebizonyosodott, amit én már régóta sejtettem: Alison nem 'A'. Lenyűgöző, hogy Mona mi mindent kitervelt. Kicsit ijesztő is, hogy mindig vett le a saját véréből. Szegény Jonny-t kitették! Pedig én tök bírtam a srácot. Sokkal jobban, mint Tobyt, nem is értem, mi van vele... Szerencsétlen Hanna még egy hülye szépség versenyre se elég a felkészítő szerint.
The Flash- Villám (1. évad 14. rész- Fallout): Mi volt ez a végén?? Oké, értem, hogy a doki a sárga ruhás ember. De ha "megvédi az övéit" akkor miért harcolt eddig Barry-vel, és miért ölte meg, feltehetően, az anyját??? És Barry tényleg megtudja változtatni a múltat? Ez a Tűzvihar dolog nagyon durva. Ronnie és a professzor csak akkor egyesül, ha akarják. Örülök, hogy nem haltak meg, de így aztán nem lehet normális életet élni. Van erre egyáltalán megoldás? Iris meg a végén még kinyomozza, hogy mi folyik a S.T.A.R. laborba.
The Originals- Ősök (2. évad 14. rész- I Love You, Goodbye): Köszi, Freya, most megnyugodtam, hogy tudom, Dahlia el fog jönni. Nem hiszem el amúgy, kinyírták Finnt, erre visszahozza ez a hülye. Ahelyett, hogy segítene Klausnak elrejteni Hope-ot. Hiszen ő is keresztül ment azon, amin Hope-nak kellene. De nem, te segíts csak Finn-nek. Az esküvő nagyon szép volt. Hayleyt és Elijaht azért még még mindig sajnálom, és remélem, Klaus nem öli meg Jacksont, mert őt is megkedveltem. Szegény Kol! Most komolyan meghalt?? Bár ennek az apropóján, de azért jó volt látni a Mikaelson-ok összetartását.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 15. rész- Let Her Go): Wow, kezd újra érdekes lenni a sorozat! Azta! Na erre nem számítottam. Arra, hogy Salvatore anyuci feltűnik, semmiképpen sem. És ez zseniális. Szóval ő is egy ilyen börtönvilágba volt az elmúlt 100 akárhány évben. Ez azt jelenti, hogy ő is boszorkány volt? Biztos tett valamit, nem a semmiért küldték oda. Caroline-nak meg milyen jó hangja van. Bevallom, nem néztem volna ki belőle, hogy kikapcsolja az érzéseit. És bár valószínűleg most átmenetileg jobb lesz, de ha vissza akarja kapcsolni, már közel sem tűnik ilyen jó ötletnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése