2015. február 9., hétfő

Na de mi van a TV- sorozatokkal? #35

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 12. rész- Uprising): Felicity, te eszednél vagy ilyenkor???!!! Kiborulsz, sírsz-rísz, hogy Oliver meghalt, és amikor csodás módon visszatér, te jelenetet rendezel. Köszi. Nem is értem. Nem érti, hogy Oliver konkrétan visszajött a halálból, mert Ra's megölte, és hogy Malcolm az egyetlen esélye arra, hogy ez legközelebb ne történjen meg? Vagy megint a halálba akarja küldeni. Most nagyon nem szeretem Felicityt. Viszont az egész csata dolog nagyon laza volt. Először el se hittem amúgy, hogy tényleg Oliver tért vissza. Egyszer csak hopp, felbukkant. Ami menő volt. De még a feléről sem tud annak, amit kihagyott. És az a Flashes poén! :D Fenomenális volt. :)
Pretty Little Liars- Csinos ki hazugok (5. évad 18. rész- Oh, What Hard Luck Stories They All Hand Me): Annyira tudtam, hogy nem Holbrook az! Nem ő segíti Alit, vagy legalábbis nem ő A. Engem még mindig nem győztek meg arról, hogy ő 'A'. Persze Mike elég gyanús, nem tudom, miért segítene egyáltalán Alison-nak. Hiszen megölte Mona-t, Mike pedig szerette őt. És nem tudom azt sem, hogy miről beszél Bethany a felvételen, de teljesen igaza van. Kíváncsi vagyok, hogy Emily és az új barátnője kapcsolata mennyire lesz tartós.
The Flash- Villám (1. évad 12. rész- Crazy For You): Helló, Anna! :) Vagyis itt Linda néven fut, de mindegy. Remélem, a kövi részben többet is látunk majd belőle és Barry-ből. Most csak az volt a lényeg, hogy érezhessük, Barry változását. És Iris féltékenységét. Hahahaha!! :)) Az a fej, amit vágott. Talán neki is többet jelent Barry, mint hinné? Nem csodálom amúgy, hogy Barry apja rájött arra, hogy Barry a Flash. Totál egyértelmű szerintem, nem is értem, Iris hogy nem látja. Bár lehet, hogy csak nem akarja. Caitlin pedig nagyon aranyos volt részegen. :)
The Originals- Ősök (2. évad 12. rész- Sanctuary): Ez nagyon jó rész volt! Megismerhettük az első Mikealson lányt, Freya-t. Bár igaz, nem derült ki róla semmi, csak annyi, hogy él és virul, és nagyon erős boszi. Nem értettem, hogy miért nem ment el Klaushoz Rebekah-val. Csak fogta magát, és elment. Jó. Egy kicsit lefagytam, amikor Klaus kicsavarta Hayley nyakát. Klaus nagyon dühös volt, ez bizonyítja, hogy mennyire szereti Hope-ot és hogy nem akarja elszúrni. Hayley viszont kicsit messzire ment. Persze, Klausnak sok ellensége van, de próbál mindent megtenni Hope-ért. Finn pedig hivatalosan is megőrült.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 13. rész- The Day I Tried To Live): Meg kell, hogy mondjam, ez a rész unalmas volt. Nem történt semmi, ami korábban ne történt volna. Nem igazán vettem be, hogy Kait hirtelen érdekli a családja, és nem akarja megölni őket. Bonnie halálán sem lepődtem volna meg, ugyanis csak isten tudja, hányadszorra történt volna. Meglepetés, nem történt. Félre értés ne essék, én szeretem Bonniet, de amit a karakterével csinálnak az agyrém. Másik meglepetés volt, hogy Damon és Elena újra összejött. Ki hitte volna? Bár először azt hittem, Elena megint szakítani akart. És még mindig nem értem Enzo bosszú hadjáratát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése