2015. január 26., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #33

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 10. rész- Left Behind): Csak egy kérdés: hogy a fenébe?? Egy kicseszett varázsló Tatsu?? Nem értem, de ügyesen elhúzták ezt a vonalat a rész végéig. És Laurel??? WTF??!! Úgy döntött, hogy átveszi Oliver bizniszét? Még nem olyan laza, mint Sara, de azért nem lesz ez olyan rossz. Főleg azzal a furi kanárimadár hanggal, amely az eredeti képregényben is a Kanári képességei közé tartozik. Szegény Felicity! Teljesen kiakadt! Malcolm Merlynt pedig valaki igazán kinyírhatná végre. Köszi.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 16. rész- Over a Barrel): A lányoknak két lehetőségük van: vagy valaki segít Alisonnak, vagy a tároló "A"-é. Egyik sem valami szívderítő felvetés. És most azt akarják elérni, hogy elhiggyem, Holbrook "A", vagy mi?? Kezdem elveszteni a fonalat, érzem. El is felejtettem, hogy Ashley-nek van ez a lelkész pasija, Ted. Tényleg el kéne mondania neki, hogy mi történt Jason-nel. És nem mellesleg Aria-nak sem ártana egy kis igazmondás.
The Flash- Villám (1. évad 10. rész- Revenge of the Rogues): Ha már azt hinnéd, hogy a bűnözőket elfelejthetjük, ha bilincsbe elvezetik őket, akkor gondold meg kétszer. Mert persze, hogy van egy húga a Fagyasztónak. Hajjaj, ennek rossz vége lesz. És nem értem, még mindig, hogy akkor most a doki a sárga ruhás vagy az csak egy érzékcsalódás volt?? És ha ő az, miért edzi maga ellen a Flasht? Teljesen irracionális. Szegény Barry, nézheti ahogy Iris másba szerelmes. Viszont az jó, hogy ő meg Joe összeköltözött.
The Originals- Ősök (2. évad 10. rész-Gonna Set Your Flag On Fire): Ez ütős befejezés volt! Tényleg Freya van ott? Egyáltalán, hogyan lehetséges? A gonosz nagynéni felnevelte, vagy mi?? Nem nagyon értem, de remélem, segít Rebekah-nak. Nem értem Finnt sem, hogy akkor mit akar csinálni a szüleivel. Miért fekszenek ott egy körben?? Nagyon sajnálom Hayley-t és Elijaht, amiért nem lehetnek együtt. És eléggé megkedveltem Hayleyt, nagyon önzetlen ember. Viszont eléggé idegesít Davina. Komolyan elhiszi, hogy Kol tényleg szereti??
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 11. rész- Woke Up With a Monster): Gondoltam, hogy Liz megmentése nem lesz ilyen egyszerű. Szegény Caroline, képtelen elviselni, hogy az anyja meg fog halni. Enzo meg egy seggfej, komolyan nem értem, miért utálja ennyire Stefant. Plusz Sarah nem csinált semmit. Nem hinném, hogy Kai ereje csak úgy elszivárog, szóval nem tudom, meddig hiszik ezt még el. Ugyanis az tény, hogy Jo nem elég erős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése