2015. január 10., szombat

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #31

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 9. rész- The Climb): MI A JÓ BÜDÖS ÉLET VOLT EZ??!!! Komolyan??!! Hát, emberek, ezt elhittük. Elhittük, de hogy miért???? Hiszen ez a Zöld íjász!! Nagy SPOILER! Tök lazán kinyírják a főhőst!! A cseszett főhőst!!!! SPOILER VÉGE! Erre nem tudok mit mondani, de komolyan. Teljes sokkban/gyászban/őrületben vagyok. Már megint meg kellett győződnöm róla, hogy a Zöld íjász milyen fantasztikusan kegyetlen sorozat.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 13. rész- How The 'A' Stole Christmas): Nem is értem, hogy miért vártam egy normális karácsonyi részt. Hiszen ez a PLL, ami nem normális, és én éppen ezért imádom. Természetesen egy karácsonyi részbe is belepakoltak kellő borzongást. Főleg a vége, az nagyon ütött. Mindenki boldog a 4 lány és párjaik békésen vacsorázgatnak, aztán kimennek a ház elé és "Boldog karácsonyt, ribik!- A". Hiszen A mindenhol ott van. Viszont tuti, hogy nem Alison az. Azért nem, mert annyira egyértelműen próbálják rákenni, hogy az gyanús. Az eddig A-k kilétét nem is sejtettem, most meg szinte kiírják, hogy "Alison A". De engem nem vernek át.
The Flash- Villám (1. évad 9. rész- The Man in the Yellow Suit): Ez nagyon megható rész volt. Nagyon tetszettek a Barry-Joe és Barry és az apja jelenetek. Volt benne egy kicsi karácsonyi hangulat, szeretet meg egyebek. Örültem, hogy Barry végre elmondta Irisnak, de azért valami nagyobb reakciót vártam Iristól. Mindegy, ez érdekes lesz. És mi volt a végén Dr. Wells-szel?? Ha ő a sárga ruhás férfi, hogyan harcolt önmagával? Miért ölte meg Barry anyját?? Egyáltalán, mi ez???? Ronnie is eléggé meglepett, először fel sem ismertem. Szegény Caitlin, nehéz neki így látni a vőlegényét.
The Orignals - Ősök (2. évad 9. rész- The Map of Moments): Na ez nem volt semmi! Egyrészt, végre Hope is szerepelt egy kicsit. Imádtam, amikor Hayley és Klaus a kezükbe vehették a gyereküket. Az a béke Klaus arcán. Még soha nem láttuk. Nagyon fáj a szívem Hayley-ért és Elijah-ért. Nem hiszem el, hogy nem lehetnek együtt. És Kol komolyan bezárta Rebekaht?? Mi a franc? Bár az, hogy Esther vámpír lett, nagyon brilliáns lépés volt. Viszont azt nem értem, hogy hol van most Mikael.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 10. rész- Christmas Through Your Eyes): Oké, most komolyan?? Kai kiszívta az Utazók varázsigéjét, így most már egy szupererős pszichopata lett és akkor mit csinálnak?? Jajj, de örülök, hogy hazamehetek!! WTF!!!??? Értem én, hogy mindenhol jó, de a legjobb otthon, de akkor is. Ennyire tudtak gondolni egy ilyen helyzetbe?? Másrészt, miért nem jött rá arra senki az égegyadta világon, hogy el lehet szívni az Utazók varázsigéjét?? Komolyan, SENKI nem kereste vagy nem jött rá az egyik nagy problémájukra?? Az egyetlen, akit  nagyon sajnálok az Liz. Én mindig bírtam Caroline anyukáját, úgyhogy ez most nagyon lesújtott. Hüpp-hüpp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése