2015. január 20., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #32

Az alábbiakban SPOILER található!

Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 14. rész- Through a Glass, Darkly): Annyira tudtam, hogy Alison nem "A"! Bár tagadhatatlan, hogy örülök neki, hogy Alison börtönben van. Azt viszont nem értem, hogy akkor tényleg ő ölte meg Mona-t? Vagy "A" állította be bűnösnek? Szegény csajok, csak egy normális életet szeretnének, de még ez sem jön össze nekik. Mrs. Grunwald ebben a részben is kellően hátborzongató és kedvelhető volt. Szegény Mike-t nagyon sajnálom, a végére már én is megszerettem Mona-t.

Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (5. évad 15. rész- Fresh Meat): Azt szeretem ebben a sorozatban, hogy mindig megmutatja, nem lehet túl sok titka soha senkinek sem. A szereplők nem csinálnak mást, mint titkokat halmoznak fel. Talán Aria lépése volt a legszemetebb. Komolyan Ezra hátbadöfésével akart bejutni egyetemre? Jason és Ashley viszont jó volt. Már a rész elején gyanús volt nekem ez a Jason fiú. Természetesen Hanna is meglátta, mert nem az egyetemen volt. Nem értem, hogy hol van most Holbrook. És egyre jobban látszik, hogy Alison nem "A".

Az elmúlt két hétben csak Pretty Little Liars volt, ezért bevártam a két részt. A héten kezdődnek a sorozatok, tehát legközelebb már teljes létszámmal térek vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése