2014. október 27., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #24

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 3. rész- Corto Maltese): Nagyon tetszett ez a rész! Végre újra itt van Thea. Kicsit penge lett a csaj. Kicsit. Leöntenek forró teával? Semmi gáz. Bár azon csodálkoztam, hogy Malcolm ilyen könnyen elengedte. Kíváncsi vagyok, Laurel-nek sikerül-e a kis terve. Fura lenne látni, ahogy ő harcol. És én biztos feladnám magam Sara gyilkosa helyében, ha annak  Ra'as al Ghul-nak vagy kinek a lánya vadászna rám. Márpedig ha meghallja, hogy Sara meghalt, elég dühös lesz. Szerintem. És van egy olyan sejtésem is, hogy Felicity tiszteletét teszi a heti Flash-ben! :)
The Flash- Villám (1. évad 3. rész- Things You Can't Outrun): Részről részre gyanúsabb nekem ez a Dr. Wells. Tudta, hogy mi fog történni? Tudta, hogy meghal Caitlin vőlegénye is például? És hagyta? Nem igazán értem a dokit, és nem nagyon bízom benne. Nagyon tetszik a sorozatban, hogy minden részben próbál valamit adni, valamit tanítani. Nem csak az van, hogy egy random szuperhős embereket menteget, meg legyőzi az ellenfeleit, hanem igenis mond valamit az életről, tanít valamit, amit érdemes tudni. Először féltem, hogy milyen újdonságot tud hozni az Arrow után, de nagyon különbözik számomra a két sorozat, ami nagyon jó. Szóval ja, nagyon imádom, és már látom, hogy a "Csík" kezd elterjedni az emberek között, és lassan elindult az a folyamat, ahol az emberek Central City-ben számítanak a hősükre.
The Originals- Ősök (2. évad 3. rész- Every Mother's Son): Szóval Esther megbánta, hogy a gyerekit vámpírrá változtatta,, ezért most vissza akarja őket változtatni. De előtte jól megkínozza őket. Fura. Szerintem egyébként tényleg érez valami beteges szeretetet a gyerekei iránt. Vagy legalábbis valamit, amit szeretetnek vél. Szegény Klaus, fogalmam sincs, hogy a gyerekkora alatt hogy tudott mindig erős lenni. A sebek, amiket Mikael okozott, erősebbé tették, ahelyett, hogy legyengítették volna őt. El sem hiszem, hogy régen még Klaus volt a gonosz a Vámpírnaplókban. Pedig ő is egy áldozat.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6.évad 4. rész- Black Hole Sun): Nagyon nem bírom ezt a Kai gyereket. Én azt mondom, hogy Damon és Bonnie használja fel a segítségét, aztán ha hazaértek, öljék meg a csávót. Csak egy tipp. Ahogy az is, hogy Stefan nem feltétlenül örül az új vámpír barátnőjének. Nem hinném, hogy így akar vele újra együtt lenni. Az viszont elég durva, hogy Sarah Zach bácsi lány, vagyis igazából Stefan és Damon rokona. Ki hinné? A pasi, aki fogva tartja Enzo-t, elég ijesztő. Már megint ott tartunk, hogy valaki az alapítók közül elkezd vámpírokat öldösni. A visszatekintős részek tetszettek, fura volt látni a seriffet fiatalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése