2014. október 18., szombat

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #22

Az alábbiakban SPOILER található!
Lassan, de biztosan ez is ideért! :)


Arrow- A zöld íjász (3. évad  1.rész- The Calm): Természetesen nem is számítottam másra a zseniális Arrow-tól, mint egy majdnem tökéletes visszatérőre. Nagyon örülök, hogy Roy is csatlakozott a teamhez, és hogy már nem egy dühöngő örült. Diggle-nek pedig gyereke lesz! :) Oliver meg Felicity, hát nem kicsit fura. Nem mondom, hogy nem örülnék, ha összejönnének, de valahogy eddig nem annyira tudtam együtt elképzelni őket. Az egyetlen dolog, ami nem tetszett, hogy már megint a Vertigóval jöttek elő. Meglepetések voltak viszont bőven. Egyszer csak megjelenik Sara, megjelenik valami faszi, aki megveszi a Queen Műveket, Barry is felbukkan egy kicsit, Lance nyomozó meg kapitány lesz. Remélem, nem lesz nagyobb baja. Viszont a vége... hát csak tátogtam. Nem kicsit.

The Flash- Villám (1. évad 1. rész- Pilot): Oké, talán egy kicsit elfogult vagyok, de ez nagyon jó bemutatkozó rész volt! Megismertük szívszerelmem, Barry életét, és az új képességét, ami egy kicsit menő. Barry Oliverhez is beugrott egy kis szuperhős tanácsért, ami nem mellesleg jól jött neki. Barry pedig egy kicsit ügyetlen ugyan, de én nagyon bírom a karakterét. Nagyon megható volt a végén az a jelenet, amikor beszél az apjával. ViszontDr. Wells nem szimpatikus, elég gyanús a fickó. Azt nem értem, hogy hogy nem veszi észre Iris, hogy Barry bele van zúgva. Nem kicsit látszik. Jó rész volt, úgyhogy nézem tovább! :)

The Originals- Ősök (2. évad 1. rész- Rebirth): Nem hiszem el, hogy ezeket a Mikaelson szülőket nem lehet megölni! Meg se számolom, hogy ezek a szerencsétlenek hányszor tértek vissza. Ami lehetne unalmas, de én úgy érzem, hogy van bennük potenciál. Bár azért még mindig nem békéltem meg Davinával miután visszahozta Mikaelson apucit. Azt hittem, hogy valami baj van Klaus-szal, de szerencsére csak a terv része volt ez a nyugalom. Hayleyt és őt nagyon sajnálom, nehéz lehet a kis Hope nélkül. De szerintem menni fog nekik a város visszaszerzése, főleg azután, amilyen lazán elintézték a Guarrera-ékat.

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 2. rész- Yellow Ledbetter): Na, ez a túlvilág dolog nagyon is érdekes. Miért pont az a nap? Miért ismétlődik? Ki van ott Bonnie-val és Damon-nel? Közben az élőknek elég szarul megy. Nem hittem volna, hogy Elena tényleg lemond Damon-ről. Kíváncsi vagyok, most túl tud-e majd lépni. Caroline sajnáltam, Stefant meg eléggé megutáltam. Viszont örültem annak, hogy Enzo visszatért. Én bírom őt. Kíváncsi vagyok viszont arra az új csajra, aki Mystic Falls-ba jött. Tuti, hogy nem csak egy kocsit lopott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése