2014. február 17., hétfő

Na de mi van a TV- sorozatokkal? #5

Az alábbiakban erős SPOILER található!

Beauty and the beast- Szépség és a szörnyeteg (2. évad 13. rész- Till death): Na szóval, most itt van nekünk ez a Vincent-Catherine-Gabe szerelmi háromszög, és az egész nagyon gonosz dolog! Mert én nem tudom, hogy Vincent vagy Gabe. Régen simán Vincentre szavazok, de azóta történt néhány dolog, szóval most már mindkettőjüket szeretem. És mindkettőjük meg is érdemelné Catet. Nem lennék a helyébe, mert szerintem még szereti Vincentet. Viszont Tess és JT nagyon aranyosak együtt. Dana férjén, Sam-en meglepődtem. Kíváncsi vagyok a következő lépésére. Jó rész volt, kicsit több romantikával, mint az utóbbi részekben.

A többi sorozat a héten szünetel. Zöld íjász, Ősök és Vámpírnaplók legközelebb február 25-én, 26-án és 27-én lesz leadva külföldön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése