2014. február 11., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #4

Az alábbiakban erős SPOILER található!
Elnézést a késésért!


Arrow- Zöld íjász (2. évad 13. rész- Heir to the demon): NEM! Nem, nem ÉS nem!!!! Mi a....??!! Jajistenem!! Először is: Sara meg Nyssa? Most komolyan? Nincs nekem semmi bajom a homoszexualitással, sőt még egészen jól is néztek ki együtt, de a rész végén meg Oliverrel csókolózik? Oliver és Sara? A Vissza Nyssa-hoz: nagyon jó volt ez a dolog, hogy Sara-ért visszajött, de amúgy veszélyes gyilkos. Meg is kedveltem, kicsit sajnáltam is, hogy nem kapta vissza Sara-t. Viszont ez a leány kiborít. Sara-t már az 1. évadban sem kedveltem, és ez nem is változott. Persze, sokat szenvedett, meg minden, de Laurelnek igaza van: ha most vissza tudott jönni a családjához, akkor előbb miért nem? És nem tetszik nekem ez a dolog Oliverrel... Viszont ő meglepett. Nem gondoltam, hogy ilyen kemény lesz az anyjával, de érthető. Akárcsak Laurel. Nekem is van egy nővérem, akivel elég közel állunk egymáshoz, és nem hiszem, hogy pont az ő hátbadöfését el tudnám viselni. Bár azért egy ilyen helyzetben végsősoron örülnék, hogy életben van. Ennek ellenére értem Laurelt. A legnagyobb bizalmasa elment egy hajóútra a pasijával, akivel már a lakást keresték. Persze Oliver is hibás, hiszen kettőn áll a vásár. Azt hiszem, ezért nem kedvelem annyira Sara-t. Azért, amit a testérével tett. Kíváncsi vagyok, hogy Laurel végül megbocsát-e neki. Ahogy arra is kíváncsi vagyok, hogy Slade miként fog akciózni.

Beauty and the beast- Szépség és a szörnyeteg (2. évad 12. rész- Recipe for disaster): Hűha! Ami a legjobban meglepett: Tori halála. Nem könnyeztem meg, az igaz, mert számomra kibírhatatlan karakter volt, de amikor arra gondoltam, hogy lépjen le, nem úgy gondoltam, hogy meghal. Azért egy kicsit sajnálom. Meglepett még, hogy előkerült Sam, Landon ügynök férje. Sejthettem volna, hogy ő az. De ha már itt tartunk: JT-nek sikerült szörny szérumot kotyvasztania? Mert ahogy elnéztem, szerintem igen. És ha nem halt meg a csávó, akinek kell, akkor lesznek itt még gondok.... Szörnyeket akar teremteni, aztán irányítani? De miért? És mi volt az, hogy Tori halála után Cat és Vincent a kapcsolatukról dumált, aztán utána Cat Gabe-bel nyomul? Értem én, hogy Vincent megbántotta Catet, de akkor is: ő is tudja, hogy még szereti Vincentet. Ez így nem tisztességes Gabe-bel. Persze, tudom, azt írtam, hogy örülök nekik, de az még akkor volt, amikor Vincent egy bunkó volt. Szerencsére egyre inkább kezd önmaga lenni. Nagyon helyes. Tetszett a a végén JT és Vincent beszélgetése, jó, hogy JT elmondta az igazat.

The Originals- Ősök (1. évad 13. rész- Crescent city): Mi a jó fene volt ez??!! Őrült, bosszúszomjas boszik? Ősök foglyul ejtve? Vérfarkas parti? Ez nem volt semmi. Celeste egész bosszúhadjárata az Ősök ellen őrült és zseniális. Minden Ősire megidézett egy boszit. És persze Sophie ellen is. Elképesztő, mekkora erejük van. Hiszen még az Ősöket is térdre kényszerítették. DE akkor se volt tisztességes így lezárni a részt. Azt se tudjuk. hol van Klaus és Rebekah. ÉS ha ez nem lenne elég, következő rész csak február 25-én lesz. Ami messze van. Nagyon messze. Meg persze itt van ez a hálátlan Monique csajszi. Alábecsültem. Hayley és a vérfarkas haverja meglepett, kíváncsi vagyok, végül meg tudják-e törni az átkot. Ennél többet nem tudok mondani. Még a hatása alatt vagyok.

The vampire diaries- Vámpírnaplók (5. évad 13. rész- Total eclipse of the heart): Én szeretem Katherine-t. Tényleg. De most komolyan újra össze akar jönni Stefannel Elenaként? És komolyan senki se jött még rá Matt-en kívül? Remélem, nemsokára rájönnek, de azért kíváncsian várom, mire megy Stefannel Katherine..Bár azért itt meg kell jegyeznem, témán kívül, hogy milyen fantasztikus színésznő Nina Dobrev.2 embert alakítani se egyszerű, na de amikor ezt a 2 embert egy testben kell alakítani... Nagyon tehetséges, imádom nézni, ahogy Elena és Katherine között ugrál. Ez csak egy kis kitérő volt, úgyhogy térjünk vissza...Damon-re. Tipikus Damon. Tényleg nagyon megbántódott, mert ilyen idiótának se láttam még. Bár most érdekes, hogy vámpírok vérét kell szívnia. Ha már itt tartunk, mi a fenét akarnak a Vándorok? Először azt se tudtam, ki az a nő. Köze van ennek ahhoz, hogy vért vettek Elenától és Stefantól? Amúgy végre szállingózott be néhány új szereplő és végre nem Bonnie az egyetlen boszorkány. Kíváncsi vagyok, hogy milyen szerepe is lesz ennek az új boszicsajnak. Már csak annyit fűznék hozzá, hogy Caroline!! Normális vagy?? Hogy tehetted ezt azzal a rajzzal? (Adtad volna nekem!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése