2014. február 12., szerda

Borítók minden mennyiségben #7

Nyáron olvastam Jennifer L. Armentrout Obszidián című könyvét és persze azonnal megszerettem a történetet, éppúgy, mint a szép borítóját. Miután utána olvastam, megtudtam, hogy a borítón szereplő jóképű fiú és csinos lány egy magyar modellpáros, Toth Pepe és Sztella Tziotziosz, akik a való életben is egy párt alkotnak. Kelly és Lupi oldalán találtam egy interjú a párossal. Később észerevettem, hogy több könyv borítóján is szerepelnek, úgyhogy most ezekből válogattam.

Anara Bella: Sweet temptation

Simone Elkeles: How to Ruin a Summer Vacation

Simone Elkeles:How to Ruin My Teenage Life

Simone Elkeles: How to Ruin Your Boyfriend's Reputation

Jennifer L. Armentrout: Opal

Jennifer L. Armentrout: Origin

Abbi Glines:Existence

Vass Virág: Ringass, Amadeus

Elle Kennedy: Take me home tonight

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése