2015. augusztus 17., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #61

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast- A szépség és a szörnyeteg (3. évad 10. rész- Patient X): Na végre egy kis akció. Szóval akkor most Liam is ugyanúgy lett szörnyeteg, mint Vincent? És ez Julianna-nak nem tűnt fel, amíg kísérletezett vele? És hogyan úszta meg ez a csávó Cat apját? És most szegény JT haldoklik?? Ez lehet a szérum mellékhatása? Vagyis, illetve annak a mellékhatása, hogy már nincs szérum bennük.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (6. évad 10. rész- Game Over, Charles-félévadzáró): WTF?!! ...???.... Ilyen szintű gondolataim vannak most, hogy tudom, ki "A". CeCe???? Komolyan?? 14 évesen már nem átalakító műtétje volt, vagy mi a franc?? Értem én, hogy lánynak érezte magát, meg ilyenek, de könyörgöm. Valahonnan van melle, meg minden, gondolom én. Kicsit olyan nem is tudom hogyan érzek ezzel kapcsolatban. Nem vagyok csalódott csak olyan... nem tudom. CeCe volt az utolsó, akiről ezt gondoltam. Én is sajnálom meg minden, de azért tuti nem százas. Aki szeretetből és szeretetvágyból ilyeneket csinál hát az a Radley-be való. Mindig tudtam viszont, hogy Red Coat és Black Widow ugyanaz az. Sara meglepett, nem azt mondom, hogy nem volt gyanús, de ennyire nem. És még mindig nem tudjuk, ki ölte meg Mrs. D-t. És komolyan? Alison, mint tanárnéni? Ki hitte volna? Viszont nem tudom, kiről beszélnek, ugyanis egy 'he'-ről beszélnek, vagyis nem Cece-ről. És azt sem tudjuk, hogy most mi lett vele.
TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 8. rész- Ouroboros): Anyai szeretet level 99, emberek! Komolyan, kezdem érteni, hogy miért adták örökbe Malia-t. Szegény leány, a saját anyja meg akarja ölni. Csak az nem világos, hogy mit keresett azon a helyen, ahol Deaton kutatott a Rettegés Doktorai után. Amúgy a végén még kiderül, hogy mindenkivel csináltak valamit. Mint például szegény Kirával. Theo-t pedig egyre kevésbé értem. Miért akarja ennyire benyalni magát a falkába? Mi köze van a Rettegés Dokikhoz? Parrish meg miért viszi a holttesteket a nemetonhoz? Egy pozitívum volt ebben a részben: Liam és Hayden! Annyira cukik, hogy belehalok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése