2015. augusztus 10., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #60

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast- A szépség és a szörnyeteg (3. évad 9. rész- Cat's Out of the Bag): Be kell valljam, kezdem már unni azt a témát. Mióta elkezdődött ez az évad, nem történik semmi, csak Cat és Vincent vitatkozik arról, hogy most belefolyjanak-e az ügybe, vagy ne. Néha cserélődik az álláspontjuk, aztán újra az eredeti mellett vannak. Nem tudnának valami jobb konfliktust kitalálni? És most végre behozták a Rebecca-Alistair vonalat, amire már ez évad kezdete óta várok. Örülnék némi visszatekintős jelenetnek.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (6. évad 9. rész- Last Dance): Nem bírom kivárni a következő részt! Már nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki is Charles. Még mindig biztos vagyok benne, hogy nem Rhys az- bár az ő helyzete sem tisztázott. Lehet, hogy ő is beépített rendőr, mint Clark? Ezt semmiképpen sem gondoltam volna. Alison meg elég hülye. Értem én, hogy a bátyja meg minden, de könyörgöm. Megpróbálta megölni, amikor még csak gyerek volt. Sőt, az összes barátját terrorizálta és bezárta. Ő meg beszélgetni akar Charles-szal?? Én mindig is gondoltam, hogy Caleb a legjobb pasi a világon, de most már biztos vagyok benne. :)
TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 7. rész- Strange Frequencies): Kénytelen vagyok egyetérteni Liam-mel: a terv szívás. Pedig az elején tényleg ígéretesnek tűnt, de visszagondolva tiszta röhej, hogy azt hitték, elkaphatnak egyet a rettegés doktorai közül. Nem hiszem el, hogyan lehet ez a sorozat ilyen izgalmas és jó és ilyenkor jövök rá, hogy mennyivel jobb volt, amikor egyből nézhettem a következő részt. Végig tudtam, hogy ebben a Theo-ban nem lehet megbízni, akármennyire is bandázik itt. Megölte a nővérét, amikor még csak egy gyerek volt. Na most, a felnőttebb Theo mennyivel veszélyesebb is lehet. És én is sajnálom Stiles jeep-jét. Hiányozni fog. Nagyon megijedtem, hogy Stiles is meghal, már ki is akadtam rendesen, de Theo kihúzta. Tuti, hogy ezzel is csak be akar vágódni. Fura, hogy a dokik tudják, mit csinál Parrish. Nem mintha mi tudnánk, de remélem, ez nem azt jelenti, hogy amit tesz, az jó a dokiknak, mert akkor Scott-éknak az rossz. Szegény Liam és Hayden! Pedig annyira aranyosak együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése