2015. augusztus 18., kedd

Filmek, amiket látnom kell #2

Nagyon rég volt az eddigi egy darab bejegyzés ebben a témában, de most valahogy úgy érzem, össze kell szednem azokat a filmeket, amiket látnom kell.

The Scorch Trials- Tűzpróba
Magyar bemutató: 2015. szeptember 17.
Műfaj: Akció, kaland
Főszereplők:  Dylan O'Brien, Nathalie Emmanuel, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Aidan Gillen, Giancarlo Esposito, Ki Hong Lee, Patricia Clarkson, Lili Taylor
Amin alapul: James Dashner: Tűzpróba c. könyve

Épp most végeztem a könyvvel, ami nagyon jó volt, bár be kell valljam, továbbra sem világos nagyon semmi, de még így is nagyon élvezhető volt. Szóval, remélem, a film is nagyon jó lesz, tekintve, hogy az első filmet, az Útvesztőt mennyire eltalálták. És még ha szar is lesz, ott lesz Dylan O'Brien és Thomas Brodie-Sangster kárpótlásul...

Trainwreck-Kész katasztrófa
Magyar bemutató: 2015. augusztus 27.
Műfaj: Vígjáték
Főszereplők: Amy Schumer, Colin Quinn, John Cena, Dave Attell, Vanessa Bayer, Tilda Swinton, Randall Park
Amin alapul: -

Amikor megláttam a címet, meg a rövid ismertetőt, arra gondoltam, hogy biztos csak a szokásos amcsi vígjáték. Miután megnéztem az előzetest, ugyanezt gondoltam, csak annyival kiegészítve, hogy ennek ellenére tényleg vicces volt, végigröhögtem az egészet. Tehát remélem, hogy nem lőttek el minden poént itt, és hogy egy műfaján belül élvezhető és nem teljesen elcsépelt vígjáték lesz.

Fák jú Tanár úr 2
Magyar bemutató: 2015. október 8.
Műfaj: Vígjáték
Főszereplők: Karoline Herfurth, Jana Pallaske, Elyas M'Barek, Katja Riemann, Volker Bruch, Alwara Höfels, Jella Haase
Amin alapul: -

Imádtam az első részt, de komolyan! Ezért nem is kérdés, hogy szeretném látni a második részt. Azért szerettem annyira, mert egyrészt nagyon vicces volt, másrészt a sok anyázás és idiótaság mellett megfért egy jól közvetített mondanivaló, amivel egyet is értek. Meg is lepődtem, hogy a németek ilyen jó filmet csináltak.

Deadpool
Amerikai bemutató: 2016. február 12.
Műfaj: Akció
Főszereplők: Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Ed Skrein, T. J. Miller, Gina Carano, Brianna Hildebrand, Andre Tricoteux, Leslie Uggams
Amin alapul: Deadpool karaktere a Marvel képregényekben, alkotói: Fabian Nicieza, Rob Liefeld

Tudom, hogy ez még messze van, és nem is igazán érdekelt elsőre. De megnéztem az előzetest és majdnem leestem a székről. Olyan halállaza lesz ez a film álló helyből, mint másik film nekifutásból se! Nagyon tetszett, hogy a Marvel most nem egy kifejezetten jófiú karakterről készít filmet, hanem olyanról, aki bár szétrúgja a rosszfiúk seggét, de ő maga sem éppen szuperhős.
Captain America: Civil War
Amerikai bemutató: 2016. május 6.
Műfaj: Akció
Főszereplők: Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson, Sebastian Stan, Anthony Mackie, Emily VanCamp, Don Cheadle, Jeremy Renner
Amin alapul: Amerika Kapitány karaktere a Marvel képregényekben, alkotói: Joe Simon, Jack Kirby
Ez a film még messzebb van, de úgy érzem, nem hagyhatok ki egyetlen alkalmat sem, hogy terjesszem Amerika Kapitány iránti rajongásom. A Kapitány első két filmjéről csak azért nem készült bejegyzés, mert túl elfogult vagyok vele szemben, és az egész egy nagy, rózsaszín ömlengés lett volna. Ami persze kijár a Kapitánynak, de nem biztos, hogy nyilvánosságra alkalmas. Én már most megvenném a jegyem erre a mozira, és természetesen Amerika Kapitány csapatának szurkolok, a Vasemberrel szemben.
Suicide Squad
Ez a film még csak egy év múlva jelenik meg, de már van előzetese, ami nagyon jól néz ki. A DC képregényekből nincs olyan sok film, mint Marveléknél, ezért, gondolom ők sem akarnak lemaradni. Ha feleolyan jó lesz a film, mint ez az előzetes, akkor jobb sztorit nem is választhattak volna megfilmesítésre.
Me Before You
Én már azóta tűkön ülök, mióta megtudtam, hogy lesz a Mielőtt megismertelekből film. De amikor megtudtam, hogy Sam Claflin (Finnick az Éhezők Viadalából) játssza Willt, na akkor legszívesebben vettem volna egy időgépet, hogy előretekerjek június 3-ra. Sajnos még csak néhány kép van, de remélem, hamarosan jön az előzetes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése