2015. július 27., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #58

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast- A szépség és a szörnyeteg (3. évad 7. rész- Both Sides Now): Ez egy kicsit gyors volt nekem. Hirtelen megtalálták, aki kísérletezett, de nem igazán tudjuk miért tette meg ilyenek. Mert engem például nagyon érdekel, hogy egy kozmetikai cég vezetője miért kísérletezik szörnyekkel?  Szóval szerintem biztos lesz még valami, ez túl egyszerű volt. Azt meg nem hiszem el, hogy Tess szakított JT-vel.

Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (6. évad 7. rész- Oh Brother, Where Art Thou): Hát majdnem jól sült el ez a terv. Azért kicsit vicces volt Tobyt bedrogozva látni. Jason meg elég bátor, hogy találkozni akart a testvérével, pedig tudja, hogy Charles miket tett. Durva egyébként, de kezdem egy kicsit sajnálni Charlest. Szerintem még mindig ugyanaz a kisgyerek, akit elszakítottak a családjától, de legfőképp a testvéreitől. Persze kisgyerek komoly mentális problémákkal. Mondjuk azt nem értem, hogy ha ugye Jason apja Spencer apja, akkor ő miért nem tudott Charles-ról?

TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 5. rész- A Novel Approach): Részről részre egyre ijesztőbb és gusztustalanabb ez az egész cucc. Komolyan látnom kellett, hogy kiszedik annak az embernek a szemgolyóját?? És csak szerintem kezd szétesni a Malia- Stiles páros? Teljesen kétségbe vagyok esve, Stiles mostanában nagyon Lydia után megy. Mármint, nekem semmi problémám egy Lydia-Stiles párossal, én a kezdetektől támogatom, de eléggé bírom Maliát. Viszont az a Theo gyerek nem könnyíti meg a helyzetet. Rühellem azt a csávót. Kirának meg nem volt elég egyértelmű, hogy ha Scott kicipelte őt az Eichen-házból, annak ellenére, hogy közbe ropogósra sült Kira miatt, akkor az eléggé a szeretet jel? Mondjuk, aranyosak voltak, tény és való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése