2015. július 14., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #56

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast- A szépség és a szörnyeteg (3. évad 5. rész- The Most Dangerous Beast): Még mindig nem értem, Carol hogyan állította meg a saját szívverését. Először azt hittem amúgy, hogy ez a rész is a társfüggőségről való nyavalygással fog telni, de szerencsére végre próbáltak megoldást keresni, és szerintem  kezdik megtalálni. Most már tényleg érdekel, hogy ki áll a kísérletek mögött, és hogy hogy nem tud Vincent-ről. Amúgy szerintem JT képessége nem tűnt el ilyen gyorsan. Egy csomót foglalkoztak vele, most meg csak hirtelen eltűnt, ami gyanús nekem.
TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 3. rész-Dreamcatchers): Mi volt ez a befejezés???!! Lydia haldoklik, Tracy valószínűleg meghalt, Scott-éknak Theo segítségét kell igénybe venni, Lydia anyjáról pedig semmit nem tudunk... Remélem, nem halt meg. Malia jól döntött, hogy nem ölte meg Tracyt- látszik, hogy ő nem olyan, mint az anyja. Akit egyáltalán nem tudok elképzelni anya szerepben.. Liam haverját viszont nagyon bírom, csak nem tudom megjegyezni. Viszont nem tudok napirendre térni afölött, hogy a sheriff és Lydia anyukája randizni készült egymással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése