2015. július 7., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #55

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast - A szépség és a szörnyeteg (3. évad 4. rész- Heart of the Matter): Komolyan? Házassági tanácsadás? Cat és Vincent még nem is házasok, de már ilyenre járnak. Szerencsétlen tanácsadó, csak fogta a fejét. Kicsit kusza volt ez az ügy, de nagyon jó volt szerintem. Tess-nek pedig szerintem igaza van: nem azért lett kapitány, hogy folyton a szörnyes ügyekkel foglalkozzon, Cat-nek ezt tiszteletben kell tartania.
Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (6. évad 5. rész- She's No Angel): Nagyon örülnék neki, ha végre eldöntenék "A" nemét. Én mindig lányként gondoltam rá, aztán kiderült, hogy fiú, aztán most megint lány. De szerintem inkább mind a kettő. Aki lent tartotta a lányokat, az határozottan fiúnak nézett ki. Szóval szerintem ezzel a csávóval, aki Charles DiLaurentis neve mögé bújik, dolgozik össze Leslie. Mondjuk, Mona szerepét nem igazán értem a dologban. És most akkor az a kiscsaj, akit Spencer látott, a fiatal Leslie volt vagy ki? Meg amúgy is, ha Mona és Leslie barátnők voltak, miért rabolták el Monát is?
TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 1. rész- Creatures of the Night): Köszönöm, TeenWolf! Egy izgalmas évadnyitó, viszonylag kevés veszéllyel, és ijesztő új alakokkal. De persze a végére be kellet vágni részeket az évadból, és arra következtethessünk, hogy sírni fogunk, de keservesen. Scott népszerűsége úgy látszik, töretlen. Még Mike is átjött a PLL-ből, hogy csatlakozzon a falkához. És tudtam, hogy nem csak képzeltem a Lydia és Parrish közti romantikus kapcsolat reményét.

TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad 2. rész- Parasomnia): Tudtam, hogy Stiles-nak igaza van. Stiles megérzései soha nem csalnak, és nyilvánvalóan valami nem stimmel Theo-val. Viszont nagyon szép volt az a Scott-Stiles pillanat. És annak is örülök, hogy Liam haverja nem akadt ki a vérfarkas dolgon. Viszont nem nagyon tudok mit kezdeni az új csajjal Tracy-vel. Most akkor ő micsoda? Vérfarkassá tette egy szérum, vagy olyan világító karmú akármi lett, mint ami rátámadt Scott-ra? És ki a franc az a csaj, aki Liam-et szivatja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése