2015. július 7., kedd

Közérdekű közlemény #8

Szerencsére elég régen került sor ilyenre, de most sajnos ismét úgy érzem, meg kell indokolnom, miért hanyagolom a blogot. Mindig úgy tervezem, hogy nyáron több időm lesz foglalkozni a bloggal, de mindig pont az ellenkezője sikerül. Egyrészt, nem olvasok annyi könyvet, mert csak kölcsönkönyveket és a bősárkányi könyvtár szegényes kínálatát olvasom, ezért is nincs otthoni várólista rovat. Másrészt, tudom, hogy hülye kifogás, de nincs időm. Hétköznap nyári munkán vagyok, ami miatt eléggé elfáradok, és korán fekszem, hétvégén pedig mindig van valami: nyelvvizsgáztam, VOLT-on voltam, a héten esküvőre megyek, és így tovább. Mivel pedig a blog nem ilyen jellegű, nem írhatok arról, mit történt például VOLT-on, bár azzal szívesen eldicsekszem, hogy megérintettem John Newman-t!! :) :) Szóval, annyit akarok mondani, hogy a sorozatos rovat aktív lesz, mert azokkal nem akarok lemaradni, bár mint látszik, már most lemaradtam, de ma később kiteszem a heti bejegyzést. Nem tudom, meddig számíthattok erre a "csendre", de amint lesz időm, igyekszem jönni a bejegyzésekkel. Addig is élvezzétek a nyarat és bírjátok ki valahogy ezt a hőséget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése