2015. április 21., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #45

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (3. évad 19. rész- Broken Arrow): Hát ez egyre jobb lesz, emberek. Először Roy majdnem meghal, most meg Thea hal meg. Tényleg kellett ez?? Oliver családja hivatalosan is kinyíródott. Azt vártam, hogy itt is lesz egy csavar, mint Roy-nál, de nagyon úgy néz ki, hogy Thea tényleg halott. Nagyon sajnálom, mert szerettem a karakterét. Oliver nagyon ki fog bukni ezen. Viszont, hah, Ray végre látta, hogy a barátnője mindig Oliverbe lesz szerelmes, bármennyire király (?) is Ray.
The Flash- Villám (1. évad 18. rész- All Star Team Up): Jézusom, kérem, vigyék már innen Ray Palmert! De komolyan, mindegy hogy az Arrow-ba vagy itt próbálkozik, akkor se fogom megszeretni ezt a tenyérbe mászó, túlgazdag kölköt, aki játszik ezzel az atom-izével. Csináljanak neki egy sorozatot, vagy valami, ott legalább nem zavar senkit. Nem is értem, Felicity miért van együtt vele. Halvány fogalmam sincs. De végre közeledünk az igazsághoz dr Wellst illetően. Barry jól tette, hogy Caitlint és Ciscot is beavatta. Bár azt nem értem, miért kellett Eddie-t beavatni, csak bekavart a dolog Iris-nál. Barry meg nem úgy néz ki, mint aki a közeljövőben el akarja mondani a titkát Iris-nak.

The Originals- Ősök (2. évad 18. rész- Night Has A Thousand Eyes): Szóval Mikael végre tényleg meghalt? Remélhetőleg. Bár azt el kell ismernem, hogy annak ellenére, hogy utálom, nagyon vagány volt, ahogy együtt harcoltak Klaus-szal. Dahlia pedig kellően ijesztő, erős és hátborzongató. Komolyan, ahogy a végén elbeszélgetett az idő boszival arról, hogy hát bocsika, de most meg kell hogy öljelek. Kedves. Jackson meg mi a francot szervezkedik? Klaus is Hope családja, és több köze van hozzá, mint Jackson-nak. Nagyon izgalmas ez a csata egyébként, kíváncsi vagyok, hogy Freya végre használható-e valamira, mert eddig nem nagyon láttam, hogy ő az egyetlen esély Dahlia legyőzésére.
The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (6. évad 18. rész - I Could Never Love Like That): Látom, a Vámpírnaplóknak hiányoznak a hibridek. Szóval, miért ne csináljunk egyet? De komolyan, egész eddig nem volt másik olyan boszi, mint Kai, akit nem zártak be a börtönvilágba, és átváltozott? Na, mindegy, azért kíváncsi leszek, hogy Lily-nek sikerül-e kiszabadítani őket. És persze már mindenki érezheti, hogy előkészítik Elena távozását. Gondolom, már talán mindenki hallotta, hogy Nina Dobrev elhagyja a sorozatot ezután az évad után. Ha már itt tartunk, már most tudom, hogy az egyik főszereplő nélkül nem szeretném tovább nézni a sorozatot, mert nem látom értelmét. Már kb. a 4. évad óta pengeélen táncol nálam a sorozat, és én annak örültem volna, ha ez lesz az utolsó évad. Tehát, nekem már régóta kezdi elveszíteni a Vámpírnaplók feelinget, Elena távozása csak az utolsó löket. Szóval, visszatérve a részre, szerintem Elena emberként hagyja el a sorozatot, nagyon megy a célozgatás rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése