2015. április 6., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #43

Az alábbiakban SPOILER található! 

Arrow- Zöld íjász (3. évad 18. rész- Public Enemy): Csöbörből vödörbe tipikus esete. Roy most komolyan feladta magát?? Tudom, hogy bűnösnek érzi magát, de ha Theát ártatlannak tartja, akkor ő is az, hiszen ő sem volt tudatánál. Lance-szel pedig nem értek egyet. Oliver maga választotta ezt az utat, az igaz, de ő senkire se kényszerítette rá, hogy segítsen neki. Mindenki, aki benne van az Íjász csapatba, önszántából csatlakozott. Sőt, Oliver inkább próbálta elutasítani őket. Tehát mivel mindenkinek a saját döntése volt, mindenki vállalja a felelősséget. Miért lenne Oliver felelőssége az ő döntésük? Meglepődtem, amikor Shado testvére megjelent. Nagyon hasonlítanak egymásra. És annyira tudtam, hogy Felicity még mindig Olivert szereti! :)
The Flash- Villám (1. évad 17. rész- Tricksters): Szóval most akkor Harrison Wells nem is Harrison Wells? Mi van??!! Ez nagyon beteg, de tényleg. Tehát igazából dr. Wells a sárga ruhás férfi, de ő nem Harrison Wells, csak valaki, aki felvette a testét. Mondjuk, azt nem értem, miért. Miért ölte meg dr. Wells feleségét? Ki ez a faszi egyáltalán?? Milyen időben vagyunk most akkor?? Hogy működik ez: dr Wells még mindig ott van a testében? Két ember van egy testben, vagy mi?? Nagyon összezavart ez a rész. Eddig azt hittem, nagyjából értem, erre bumm! Semmit sem értek. Az alkotók sikeresen átvertek minket. Ha nem lenne ilyen zseniálisan meglepő, haragudnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése