2016. október 10., hétfő

#ManCrushMonday #2

Név: Barry Allen
Hol szerepel?: Flash TV-sorozat
Megszemélyesítője: Grant Gustin
Faj: szuperhős/metahumán
Életkor: -
Kedvenc idézet tőle: "Vannak olyan dolgok, amik elől nem futhatsz el."
Kedvenc idézet róla:-

Mit is mondhatnék az én abszolút kedvenc sorozatos szuperhősömről? Csak jót, nyilván. Barry karaktere számomra azért annyira szerethető, mert egyrészt nem tökéletes, másrészt, ha nem vesszük az erejét, egy átlagos srác. Nyilván egy olyan átlagos srác, aki aranyos, kedves, kimutatja az érzelmeit, jól néz ki, vicces, szóval olyan, akivel randizna az ember lánya (legalábbis én). Barry nem egy
tökéletes, elérhetetlen álompasi/szuperhős, hanem nagyon is megközelíthető és emberi. Mielőtt Flash lett, sokat szerencsétlenkedett és nem merte bevallani a szerelmét, mert túlságosan félt, és miután Flash lett, ugyanez volt. Persze változott a személyisége, de legbelül ugyanaz a srác maradt, ami jó. A legtöbb szuperhősről nehéz elhinni, hogy ők is emberek végső soron, de Barry nem ilyen. Igen, ő a leggyorsabb ember, de amúgy ugyanolyan ember, hibákkal és problémákkal. Csak az a helyzet, hogy néha ha ő hibázik, az másokra is kihat. Mint például ha visszamegy az időbe, hogy szétcsessze a rohadt idővonalat, és csak későn jön rá, hogy mit is csinált. Annak ellenére, hogy Barry amúgy okos, van néhány ilyen kifejezetten szar ötlete. De még ezért sem lehet teljesen hibáztatni, mert ő javarészt az érzéseit követve cselekszik. Amitől csak még imádnivalóbb lesz a karakter. Barry egy jó ember, nyilván, mivel szuperhős, ezért általában mások érdekeit nézi. Harcol a szeretteiért, és képes várni a szerelmére, míg neki is leesik a dolog. És én külön imádom még Grant Gustint, mert szerintem nagyon-nagyon illik rá ez a szerep, nem tudnék mást elképzelni Barry Allen-ként. A közelgő Justice League film margójára: meg fogom nézni a filmet, de nekem akkor is Grant Gustin lesz Barry. Ezra Miller biztos jó, meg minden, de egyszerűen én már így szeretem Barryt. Mondjuk, még mindig nem értem, hogy miért nem választottak egy másik Flasht a harminc közül, és akkor nem lenne két Barry Allen, meg néhány elégedetlenkedő rajongó... Visszatérve, Barry Allen a szívem (egyik) csücske, akit nem lehet nem szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése