2014. január 27., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #2

Az alábbiakban erős SPOILER található!


Arrow- Zöld íjász (2. évad 11. rész- Blind spot): Ez a rész természetesen megint tökéletes volt! Létezik ilyen? Eseménydús, izgalmas és végre újra itt van Laurel! Szeretem a karakterét, és végre elvették tőle azokat a gyógyszereket. Na és persze itt van még Roy. Szegény Roy. Bár azt imádom, ahogy Thea kiáll érte...mármint kiállna érte, ha Roy hagyná. De legalább az Íjász segít neki. Ha már itt tartunk: nekem nem tiszta, hogy Slade mit akar? A csávó enyhén szólva halálos lett. A szigetes részek is tetszettek, bár szerintem még mindig lehetne belőlük több. Sebastian pedig nagyon őrült. Megölte a saját anyját...

The beauty and the beast- Szépség és a szörnyeteg (2. évad 9. rész -Don't die on me): Most be kell vallanom, kicsit benéztem a részeket és az időpontokat, és nem vettem észre, hogy január 13-án leadták  az első részt a téli szünet után. Szóval, erről a részről már múlt héten kellett volna írnom. Elnézést kérek ezért. Holnap megnézem a 10. részt és kibővítem ezt a posztot vele. Akkor a 9. részről... Végre véget vetettünk ennek a keserves Vincent-Catherine szenvedésnek. Régen imádtam a szerelmüket, de mnost már csak fájdalmas volt. Örülök, hogy Catherine végre próbál a saját lábára állni. És hogy észrevette Gabe-t! :) És hogy én is észrevettem, hogy nagyon jól összeillenének. Szóval, hajrá Gabe! :) Tori már most az agyamra megy, nem is szereti Vincentet, csak amolyan "te-is-szörny-vagy-én-is-szörny-vagyok" dolog van itt. Mindenesetre rém idgesítő a csaj. Ahogy Vincent is. Mi történt Vincenttel? Régen nagyon szerettem, most meg egy beképzelt idióta lett. Meg sem érdemli Catherine-t. JT titka meglepett, de így már érthető, hogy miért áldozta fel az életét. Jó kis rész volt az előzőekhez képest.
10. rész- Ancestors: Nagyon jó rész volt! Catherine-nek határozottan jót tett, hogy szakított Vincenttel. Ellenben Vincentnek sehogy se jó, idióta lett így is, úgy is, semmi nem maradt az régi Vincentből és ezt nagyon sajnálom. De! Aggodalomra semmi ok, itt van nekünk és Catherine-nek is Gabe. :) :) Most már őt imádom, ha már Vincentet elvesztettem. És Gabe határozottan megérdemelte azt a csókot. :) Tori szerencsére nem szerepelt sokat, de még így is idegesített. Nem is ismeri Vincentet, de meg akarja mondani neki, hogy hogy élje az életét. A szörnyekkel kapcsolatos újdonság meglepett, de tetszik, kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle. Végre kezd dögös lenni ez a sorozat! És lássuk csak az a Vincent nélküli Catet! :)

The Originals- Ősök (1. évad, 11.rész- Après Moi, Le Déluge): Nagyon jó rész volt! Szépen vátlakoztak az érzelmes és az akciódú részek. Davina! Nem hiszem el, hogy meghalt, hozzák vissza most rögtön!! Remélem feltámasztják, vagy valami, mert szerves része volt a sorozatnak. Nagyon tetszett még, amikor Klaus vigasztalta Marcelt a lány halála miatt. Klaus és az érzelmes oldala. :) Hayley-t még mindig nem bírom, játssza itt az áldozatot, miközben elárulta Elijah-t. A végén nagyon meglepődtem. Most akkor mi van? Sabine vette el Celeste erejét vagy mi? Válaszokat!!

The Vampire Diaries-Vámpírnplók (5. évad, 11. rész- 500 years of solitude): Számomra ez méltó 100. rész volt, meg nekem ilyen felkiáltójeles részb is voltm például: KATHERINE!! Klaus!! Klaroline!! És így tovább. Rá is térnék a Klaroline részre. Nagy rajongója vagyok szőke vámpírlányunk és a hibrid kettősének, és a 3. évad óta sírok legalább egy csókért, végre megkaptam, és nagyon jó volt Caroline vallomása. DE miért nem lehet távkapcsolat vagy valami?? Ajj... Bár az is igaz, hogy ez a csók jelenet a 100. részben tökéletes volt. A végén tetszett Caroline arckifejezése amikor Tyler megjelent... Bár őt nem hiányoltam. Viszont a végén, amikor láthattuk Vickit, Alaricot, az nagyon jó volt, mert persze nyilván a jubileumi rész miatt hozták őket vissza, de nem tűnt olyan erőltetettnek, és amúgy is Alarick halálát a mai napig siratom, jó volt újra látni. :) Tetszett, hogy itt-ott felbukkantak a sorozatban feltűnt, de most már benne nem játszó szereplőink a rész folyamán. Matt és Rebekah jelenete viszont hagyott némi kívánnivalót maga után... Az Ősök visszatértek 1 rész erejéig, és 3 másodperces találkozást kapunk? Ha már itt tartunk: az az igazság, hogy ebben a részben pont nem, de a többiben néha érzek egyfajta erőltetést. Persze, ez a sorozat 5. évada, de szerintem még van benne potenciál, csak az baj, hogy a fél szereplőgárdát kinyírták, egy negyedének külön sorozatot nyomtak, és itt maradtunk egy marék szereplővel, akiről már nem sok újat lehet lenyúzni. Ez tény, de én ennek ellenére is szeretem azt a sorozatot. Mert rossz belegondolni, de mindenki önmagát ismétli, nyilvánvalóan, hiszen a változások ellenére alapvetően ugyanolyanok a karakterek, szóval szerény véleményem szerint jót tenne a sorozatnak egy kis vérfrissítés. Mint említettem, ebben a részben nem volt annyira érezhető, akin ezt láttam az Katherine volt. De! Őt valahogy nem tudom megunni, még akkor se, ha századszorra is önző ribancként viselkedik. Mert nem, Katherine nem egy jó ember, még akkor sem ha haldoklik és ez így van jól, ne is változzon ellenkezőjére, mert mi így szeretjük. Gondolom, nem csak én szeretem, bár azért a tény, hogy egy ilyen önző, számító ribanc a kedvenc szereplőm, nem tudom, milyen fényt vet rám... Azért szeretem őt, mert ebben a részben is láthattuk, hogy ő nem értelmetlenül ilyen, megvannak az okai, szép számmal, hogy így viselkedjen. A Katherine-Stefan jelenet nagyon szép volt, ivós jelenet pedig rámutatott, hogy igen, Katherine tényleg egy ilyen nagyon rossz ember, de valld be, hogy megijedtél a gondolattól, hogy kinyírják. Visszaemlékező részeket mindig imádom, bár most sok újat nem kaptunk, de így is jó volt. Viszont... Ha Katherine-t valaha ki akarják vonni a sorozatból, akkor ez lett volna a legtökéletesebb rész. Félreértés ne essék, én nem akartam, hogy meghaljon, de miután ilyen szépen elbúcsúztatták, belenyugodtam volna. Persze, hihető volt, tényleg azt hittem, hogy meghal, de félek, hogy elviszik addig a pontig a karakterét, hogy az önmagát ismétlés unalmas lesz. És azt nem akarom, de elképzelhető, hogy ez lesz. Egy biztos: Katherine Pierce még mindig egy ribanc, és még mindig képes túlélni, és megtesz bármit a túlélésért. Mert ő egy túlélő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése