2014. január 20., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #1

Új rovat. Igen, remélem észrevehető, hogy próbálom betartani az újévi fogadalmam. :) És hogy miről fog szólni ez a rovat? Sorozatokról. Nagyon szeretem a sorozatokat és van még rengeteg, amit szívesen megnéznék, csak időm nincs rá. Hetente 4 sorozatot nézek, mindegyiket magyar felirattal, amellyel a lelkes, jószívű és angolul jól tudó emberkék szánják meg a rajongókat, és amelyekért én nagyon hálás vagyok. Szóval, ennek a 4 sorozatnak az aktuális részéről írnám le a véleményemet. Igazából ezt a rovatot ősszel kellett volna elkezdem, amikor elkezdődtek az új évadok, de csak most jutott eszembe, szóval most egy kicsit elmondom, nem csak az adott részről a véleményemet, hanem az eddig történtekről. A téli szünet után a héten az Arrow és a The Originals tért vissza, de a többiről is írok. Vasárnap vagy hétfőn fogom kitenni az új posztot, attól függ, mikor tudom őket megnézni, mert amúgy hétközben mennek Amerikában, és csak hétvégén van időm megnézni. A Borítok minden mennyiségben posztot jövő héttől átteszem szerdára. A véleményezéseimben SPOILER található. Aki nem nézi a sorozatokat, annak nem jelent sokat, amit írok, ezért elnézést, de hátha kedvet kaptok, hogy ti is elkezdjétek valamelyiket! :) Aki pedig nézi a sorozatokat, írja le a véleményét a kommentbe!

Arrow- Zöld íjász (2. évad. 10. rész - Blast Radius): Imádom! Ez a sorozat néha már túl tökéletes. És a 2. évad sokkal jobb, mint az 1. Persze, azt is szerettem, de a 2. messze túlszárnyalja. Szóval, az új évadban főhősünk, Oliver eldöntötte, hogy nem csak neveket húzogat ki a listájáról, hanem egy igazi hős lesz. Ami szerintem bejön neki. A mostani rész pörgős és akciódús volt, és ismét csepegtettek néhány részletet a szigeten töltött évekről. Imádom azokat a részeket, lehetne belőlük több is! Jó volt újra látni Laurelt, én kedvelem a karakterét, és örülök, hogy nyomozgat a rejtélyes Sebastian Blood után. Aki kapcsolatba áll Slade-del... Bár én még mindig nem tudom elhinni, hogy Slade életben van.Malcolmról is kiderült valamelyik előbbi részben, hogy mégsem annyira halott, de ő most nem szerepel. Térjünk át a szereplők érzéseire: valami azt súgja, hogy Oliver féltékeny, ráadásul a villámsrácra, Barryre, akivel Felicity nagyon jól érezte magát. Na most mi van? Oliver szereti Felicityt? Én nehezen tudom szerelmespárként elképzelni őket. Roy és Thea maradnak a kedvenc párosom. :) Annyi biztos, hogy alig várom a következő részt! További infók a sorozatról: http://zoldijasz.hu/

Beauty and the Beast- Szépség és a szörnyeteg (2.évad): Szerelem volt első látásra. Imádtam 1. évadot, alig vártam a másodikat. Hát...szóval. Nem az lett amire vártam. Szétverték a sorozat legerősebb pontját: Catherine és Vincent szerelmét. Pedig nagyon jól fel volt építve, hihető, romantikus kapcsolat, de nehogy túlélje az évadot, nem, verjük szét! A legutóbbi rész után megtörtént, amire nem számítottam: én, a Vinvent-fan team Gabe lettem. Tudom, tudom, szörnyű vagyok, de már nagyon elegem van Vincent viselkedéséből. Cat mindent feladott érte, közd érte, ő meg: bocsi, itt van egy szörnyeteg csaj, inkább vele lógok! Ezért Vincent nagyon is megérdemelte az a lövést! Miután Vincent visszatért, nem emlékszik Catherine-re, de ennek ellenére erőltetik a kapcsolatukat, nem veszik észre, hogy a semmire építenek. Emiatt egyszerűen nagyon mérges vagyok a sorozatra, remélem, már csak jobb lesz! Következő rész a 10. Ancestors címmel lesz látható. További infók a sorozatról:http://beautyfans.org/

The Originals- Ősök (1. évad. 10. rész - Casket girls): Az Ősök a Vámpírnaplókban tűntek fel először, de érezhetően túlnőttek a sorozaton, így megkapták a saját sorozatukat. Nagyon jó a sorozat lett, végre többet megtudhatunk Klausról... és persze a többiekről. Nagy Klaus rajongó vagyok, a sokrétegűsége, hogy igazából szimplán gonosznak tűnik, pedig mindenre megvan az oka, ez mind nagyon tetszik, egy gonosz, akinek mélysége is van. A másik kedvencem Davina, az ifjú, de annál tehetségesebb boszorkány. Az egész csaj halállaza, csuklóból nyomja a gyilkos varázsigéit. Főleg a mostani részben. Nem volt semmi! Be kell valljam, Hayley viszont nekem nem a kedvencem, és kicsit fura ez a terhes-Klaus-gyerekével dolog, és persze ott van a vonzalom közte és Elijah között, de ez van, elviselem, lehet csak nekem unszimpatikus Elijah-t szintén imádom, az öntudatlan udvariassága éles ellentétben áll Klaus vadságával.A másik tetsvér, Rebekah a heti részben nagy szerepet kapott, kedvelem, és jó látni, hogy nem hagyja, hogy a pasik uralkodjanak rajta, bár kiváncsi vagyok az igazi inditékaira. De egyetértek: nekünk lányoknak össsze kell tartanunk!További infók a sorozatról: https://www.facebook.com/TheOriginalsHun?fref=ts


The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5.évad): Be kell valljam, a 4. évad nem volt a kedvencem. Reménykedtem, hogy az 5. évadra összekapják magukat. Nagyjából sikerült is, bár eléggé érezni az Ősök hiányát, de nem kérdéses, hogy megérdemeltek egy saját sorozatot. Elena-Damon páros nekem még mindig nem tetszik. Igen, én Team Stefan vagyok(nyugodtan tegye fel a kezét aki velem van)! De most már igazából egyikükkel se tudom elképzelni Elenát. Szerintem a kapcsolata a Salvatore testvérekkel már nagyon sok helyen megtört, mindkettőjükkel már újra kezdte, és lehet, hogy elfogult vagyok, de nem érzem annyira hitelesnek Damon és Elena kapcsolatát. De az jót tett a kis csapatunknak, hogy egyetemre mentek. Aki viszont töretlenül a kedvencem: Katherine. Ő is megérdemelne egy külön sorozatot. Mindig is imádtam, ami fura, mert amúgy nem rajongok a gonosz karakterekért, de őt az elejétől szeretem, és ha ki merik nyírni....!!! Szóval, eddig tetszik az évad, tetszik ez az Augustine vámpír dolog, jó lenne többet tudni. A következő rész a 500 years of solitude (500 év magány) egyértelműen Katherine része. Nagyon helyes, csak támogatni tudom. Persze, azért reménykedem némi Klaus-Caroline jelentben valamelyik részben, hiszen a hibrid visszatér egy részre a Vámpírnaplókba. :) További infók a sorozatról: http://vampirnaplok.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése