2014. április 21., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #13

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (2. évad 19. rész- The man under the hood): Jézusom! Ez nagyon durva rész volt! Kezdjük a végével: Slade komolyan feltámasztotta Isabelt, azután, hogy meghalt?? A Mirakuru erre is képes?? Meglepett az is, hogy van ellenszer. Már csak az a kérdés meg tudják-e csinálni. Azt hittem, Thea végre jobb belátásra tér, de sajnos nem így lett, pedig Olivernek igaza volt. És végre, Laurel rájött az igazságra. Azt gondoltam, elmondja Olivernek, de úgy látszik, Lance nyomozó meggyőzte. Neki is igaza van. Az akció részéről mit is mondhatnék? Hibátlan volt. Mellesleg örülök, hogy Royt megtalálták. Nagyon kíváncsi vagyok most mi lesz, hiszen Slade terve sikerült: van egy kisebb hadserege, amelynek tagjainak szervezetében ott van a Mirakuru...

The Originals- Ősök (1. évad 18. rész- The big uneasy): Na végre! A legutóbbi rész nem igazán tetszett, de ez nagyon jó volt. A végére már azt se tudtam, ki mit akar, és kivel szövetkezik. Ugye most van ez a szövetség amit Elijah kötött, de persze nem működik. Minden csoport a saját hatalmát akarja növelni. Bár az nem teljesen tiszta, hogy Klaus mit akar. Nála mondjuk soha nem tudni. És remélem, hogy azért nem sokára Hayley megszüli már azt a gyereket. Szegény Elijah, Hayley észre sem veszi az igyekezetét. Bár Elijah egy kicsit megijesztett, amikor azt mondta, hogy mostantól azt teszi, amit akar. Sokkal kegyetlenebb lett, régen azért a nemes Elijah nem ilyen volt. Nem is tudom, melyik volt jobb: amikor nem állt a sarkára, vagy amikor kicsit Klaus feelingje van. Mindenesetre izgatottan várom, hogy kié is lesz New Orleans.

The Vampire Diaries- Vámpírnaplók (5. évad 18. rész- Resident evil): Oké… ez a rész egy kicsit zavaros volt nekem, annyit ugráltunk a különböző világok között. Volt a Túlvilág, a valóság és Stefan- Elena alternatív világa. Szóval akkor most a Vándorok arra akarják használni a hasonmások vérét, hogy megtörjék a boszorkányok átkát? Nekem legalábbis ez jött le. Ügyes húzás volt Tylerbe költözni a Vándortól, mert így lesz egy bennfentes emberük a bosziknál. Bár azt nem tudom, hogy a boszik mit akarnak. Megállítani a Vándorokat, addig oké, de hogy? És mi a fene van a Túlvilágon? Ahova Matt került, az csak a természetfeletti lények túlvilág, ha jól értettem. És onnan eltűnt Vicki, pedig az ott lévőknek nem lenne szabadna bárhova is menniük. Elena és Stefan elképzelt élete aranyos volt, és a jelenetük a rész végén nagyon tetszett. Azt viszont nem értem, hogy Elena és Damon most miért kínlódnak egymással. Most akkor miért is nincsenek együtt? Ez nekem nem jött le, csak annyi, hogy ha nincs problémájuk, akkor csinálnak magunknak…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése