2013. december 25., szerda

"Hát boldog karácsonyt, bármerre jársz..."

Tudom, ígértem egy Csillagainkban a hiba bejegyzést, amit a hétvégén felteszek, remélhetőleg a szünetben lesz egy kicsivel több időm a bejegyzésekre. De most csak boldog karácsonyt szeretnék kívánni. Mindenki látogassa meg a rokonokat, örüljön az ajándékoknak és élvezze az ünnepeket! Én nagyon szeretem a karácsonyt, a családomnak ilyenkor több ideje van együtt lenni, mint általában. Persze, az év többi napján is fontos a szeretet, nem csak a szeretet ünnepén, de ilyenkor hivatalosan is van idő rá ebbe a rohanó világban, ezért szeretem a karácsonyt. Azért bevallom, nekem egy kicsit hiányzik a karácsonyi hangulathoz némi hó, de ez van. Talán jövőre. Aki szeretné leírni, hogy mit kapott karácsonyra, szívesen várom a bejegyzés alá! ;)

Szeretetben gazdag, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése