2015. október 26., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #67

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (4. évad 3. rész- Restoration): Komolyan ennyire szükséges volt ez, Laurel?? Látta, hogy mi történt Thea-val, és ezt akarta a saját húgának?? Nyssa-nak igaza van, ezt nem szeretetből tette Laurel. Oké, persze Oliver is megcsinálta, de Thea nem több mint egy éve volt halott, mint Sara. Szerencsétlent még meghalni se hagyták békében. És annyira átlátszó volt Malcolm indoka: ez most hogyan segít Thea-n? Lehet, hogy gyenge a felfogásom, de nem értem, hogyan lesz ettől Thea-nak jobb. Annak viszont örülök, hogy Diggle és Oliver rendezte a nézeteltérést, és kibékültek. Azért így az igazi. Persze ez sem sikerült volna Felicty nélkül. Ő a legjobb szereplő az egész sorozatban, ahogy helyrerakta Olivert és Johnt, meg ahogy elijesztette a kártyás faszit (amúgy helló, Argent apuci a Teen Wolf-ból), halállaza volt. Felicity for president! :)
The Flash- Villám (2. évad 3. rész- Family of Rogues): Annyira tudtam, hogy Caitlin-nek bejön Jay. Aranyos volt, ahogy próbálta marasztalni. Mondjuk, én is örülök, hogy maradt, mert én bírom. Bár azt nem értem, hogy arra miért nem gondoltak, hogy ha stabilizálják ezt a folyosót, akkor a másik világból is könnyebben idetalálnak. Mint például dr. Wells. Érzem, hogy még csak most lesz igazán jó. Mondjuk az már kezd kicsit sok lenni, hogy mindig bedobják Captain Cold-ot. Remélem, most egy kicsit jegelik őt, mert persze izgalmas volt, meg érdekes, és hát szomorú is, ami történt vele meg a húgával, de mindig előveszik, mint valami Jolly Jokert. Abban is igazam volt, hogy Patty-nak bejön Barry (mondjuk, kinek nem?) és én bírom őt, meg minden, de Barry jöjjön össze Iris-szal. Nehezen fogadtam el ezt a szálat, most viszont már el sem engedem.

The Originals- Ősök (3. évad 3. rész- I'll See You in Hell or New Orleans): Már most fogalmam sincs, hogy kinek higgyek, hogy ki kivel van és ki hazudik. Lucien? Hát nem tudom. Nem tudom, hogy elhiggyem-e, hogy megbocsátott Klaus-nak. Elijah-n se tudok kiigazodni, hogy most mit tervez, hallgat-e Tristan-ra. Kezd kicsit idegesítő lenni a folytonos picsogása Klaus tettei miatt, egy ekkora krízishelyzetben inkább össze kellene fogniuk. Én mondjuk végig arra gyanakodtam, hogy Klaus fog elesni családtag keze által, mégpedig Elijah által. Mert Klaus kegyetlen, de soha nem ölné meg Elijah, mint ahogy be is ismerte. Arra mondjuk nagyon kíváncsi vagyok, hogy Elijah miért változtatta át Tristant. És hogy ki változtatta át Aurora-t. Nem normális amúgy a csaj, az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése