2013. október 1., kedd

Bemutatkozás

Engem kicsit zavarna, ha olvasnék egy blogot, de a bloggerről nem tudnék semmit, szóval egy kis bemutatkozás tőlem.

Miholics Szabina vagyok, becenevemen Szasza, bár már kerülöm, hogy ezzel mutatkozzam be, ugyanis mindenki azt hiszi, hogy Szandra vagyok, de mindegy...( Tegye fel a kezét aki Szandra és Szaszának becézik! :) ) 16 éves vagyok, a Révai gimnáziumba járok, reál szakra, bár fogalmam sincs mi leszek, ha nagy leszek. Egy kis faluba lakom, van egy nővérem. Szeretek olvasni, filmeket és sorozatokat nézni és molyolni :) (@ DiamondGirl vagyok a molyon.)

Azért vágtam bele a blogba, mert néha úgy érzem, sok mondanivalóm, véleményem van valamiről és nem tudom hova juttatni, úgyhogy úgy döntöttem, hogy erre a célra az internetet fogom hasznosítani. Nem kritikákat írok, ugyanis nem vagyok kritikus, csak leírom a véleményem egy könyvről/filmről/sorozatról/témáról. Hogy mennyire lesz friss a blog... Hetente 1 bejegyzés biztos lesz, ha tehetem akkor több, de suli mellett nincs annyi időm, amennyit szeretnék.

Szívesen várok megjegyzéseket, ötleteket, véleményeket a blogról, az adott bejegyzésről az e-mail címemre, de leginkább kommentbe. Mindenkit kulturált véleménynyilvánításra kérek, egyrészt, mert magunkat minősítjük, másrészt semmi kedvem negatív kommentekkel bajlódni, szóval ha a megítélésem alapján sértő, akkor törlöm. Tudom, hogy lesz akinek nem tetszik a blog/ nem ért egyet velem, de nem szeretem valaki véleményének a lealacsonyítását. Természetesen nem kell velem egyetérteni, más nézetet/ véleményt is szívesen meghallgatok és esetleg megpróbálhatjuk meggyőzni egymást. :) A másik kérésem, hogy ne lopjon senki az oldalról! Képeket lehet, mert azt én is az internetről fogom lementeni.

Azt hiszem ennyit akartam. :) Köszönöm, ha valaki már olvassa a blogot ( pedig még nincs is rajta semmi) és megosztani is ér! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése