2015. szeptember 1., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #63

Az alábbiakban SPOILER található!
Bocsánat a késésért.

Beauty and the Beast- Szépség és a szörnyeteg (3. évad 12. rész- Sins of the Fathers): Szegény Reynolds! Nem gondoltam volna, hogy megölik. Persze, én se bírtam a 2. évadban, de mostanában tényleg próbált segíteni, és végül is ő volt Cat apja, akármilyen is volt. Viszont az durva, hogy Liam azt hiszi, hogy Cat és Vincent Rebecca és Alistair. Eddig se volt az a kedves fickó, de most, hogy újra látja élete szerelmét az új pasijával, hát, semmi jóra nem számítok. Annak viszont örülök, hogy JT végre megtalálta a gyógyírt, és remélem, nem próbálják meg többször kinyírni.

TeenWolf- Farkasbőrben (5. évad  10. rész- Status Asthmaticus-nyári finálé):?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!!? Gonosz dolog volt ez a befejező rész, basszus! Ez a kis köcsög Theo, egész végig Scott-ot akarta leváltani. De szerintem kár volt a gőzért, mert bármit is mesterkedett, Scott falkája nem pártol át hozzá. Igen, most egy kissé szétestek, de tuti, hogy Scott-tal maradnak. Viszont azt nem értem, hogy most akkor Teho lemondott Scott falkájáról, és jó lesz neki a kimérák falkája? Vagy a kettőt akarja ötvözni? És most akkor Parrish egy pokolkutya? WTF?!! És ugye a seriff nem halt meg? És miért nincs itt Derek, ha Braedan visszatért? És milyen rajzot néztek a Rettegés Doktorai a végén?? Utálom a nyári finálékat....

Megjegyzés: jövő héten nem lesz rovat, mert nem lesz semmilyen sorozat. A Beauty and the Beast évadzárója szeptember 10-én lesz, utána egy kis szünet következik, amíg az őszi sorozatokkal, nevezetesen: Flash, Arrow, The Originals, vissza nem térek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése