2015. november 23., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #71

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow-Zöld íjász (4. évad 7. rész- Brotherhood): Örülök, hogy Oliver elvetette ezt az egész Darkh-al való összedolgozást. Már a Ligába való csatlakozáskor is nagyon sokat kockáztatott. Andy-n viszont meglepődtem. Miért lett ilyen köcsög? És miért nem mond semmit John-nak? Már a testvére sem jelent neki semmit? Bár azért remélem, hogy leállnak végre a sorozatkészítők azzal, hogy folyton halottnak hitt embereket hoznak vissza. Ray pedig tényleg csinálhatna valami hasznosat. Thea nagyon durva volt, a randija kellő közepén majdnem halálra vert egy csávót.
The Flash- Villám (2. évad 7. rész- Gorilla Warfare): Nem nagyon értettem a végét. Wells most akkor hazudott, tehát nincsenek is más gorillák ott, ahol most Grodd van? Mondjuk, én örülök, hogy sikerült elküldeni, mert nagyon para ez az óriás gorilla, ami ráadásul intelligens. Örülök amúgy, hogy Wells marad, nagyon bírom őt is. Kicsit nyers, de jófej. Jó volt látni Henry-t is, mert még mindig nem értem, hogy miért ment el a városból. De most legalább itt volt, hogy lelket rázzon Barry-be. Ez nagy érvágás volt neki, de szerintem egy hős sem lehet tökéletes. Túl kell lépnie azon, ha veszít, és legközelebb megpróbálja jobban csinálni.

The Originals- Ősök (3. évad 7. rész- Out of the Easy): Ez volt az egyik legérdekesebb vacsora. amit láttam. Klaus és Elijah nagyon jól kitalálta ezt az egészet. Egész végig ez a sok intrika és hazugság. Meg persze Tristan-ék kétségbeesett próbálkozásai, hogy náluk legyen az előny. De most Aurora tényleg megölte Camit???? Remélem, csak rosszul láttam, vagy valami. Őrült az a csaj, de teljesen. Én nem bánom, hogy Jack visszament a mocsárba, mindig tudtam, hogy soha nem fogja belátni, hogy Hayley-nek két családja van: a farkasok és a Mikaelson-ok. Marcel meg tényleg elég kétségbeesett, ha ezt tette Davina-val. Bár lehet, hogy nem ártott neki, mert így talán leszáll a magas lóról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése