2015. november 9., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #69

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (4. évad 5. rész- Haunted): Miért is ne hozzunk vissza egy másik halottnak hitt szereplőt?? Nem tudnak új szereplőket kitalálni vagy mi?? Mármint számítottam rá hogy visszahozzák Rayt az új sorozat miatt, de nem hiszem el, hogy nem tudtak más karaktereket hozni, mint két lerágott csontot. Mindenesetre azért ez a Constantine csávó laza volt, tetszett. Bár ha még több ilyen varázslatos cuccot hoznak be, a sorozat minden realitását elveszti, már ha van még olyan. Az elején még sokkal életszerűbb volt, hiszen Olivernek több szuperhőstől eltérve nincs kifejezett szuperereje "csak" a tapasztalat harctudása és egyéb.
The Flash-Villám (2. évad 5. rész- The Darkness and the Light): Csak szerintem néz ki nagyon parán ez a Zoom? És komolyan van egy lánya a másik dr. Wells-nek? Nagyon bírom amúgy, hogy visszatért. Bár én jobban szerettem az itteni Wells-et, amíg az nem kezdett gonoszkodni. Viszont nagyon érdekes megfigyelni a két Wells közti különbséget. Erőszakosabb, mint a régi Wells, de így is segít a kis csapatnak. És furcsamód tetszik ez a feszültség, ami most a S.T.A.R. laborban van. Bár nem örülök, hogy Jay lelépett. Hiába gyorsabb Barry, azért szerintem jó segítség lenne neki Jay. És remélem, még több dolgot meg fogunk tudni az Earth-2-ról. Tetszett, hogy Dr. Light igazából Linda volt, én már azt várom, hogy esetleg feltűnjön mondjuk Iris alteregója. Örülök annak is, hogy Cisco képessége kiderült, és jó név a Vibes. Nagy meglepetésemre imádtam Patty és Barry randiját is, romantikus volt, és rengeteget nevettem Barry vakságán.
The Originals- Ősök (3. évad 5. rész- The Axeman's Letter): Nenenene!! Nehogy most kezdjetek el még jobban ellenségeskedni, mikor kiderül, hogy Lucien és Tristan együtt dolgozik. Mondjuk azt nem értem, mi a céljuk. Nyilvánvaló okok miatt valószínűleg nem megölni akarják Elijaht és Klaust, de biztos, hogy rosszban sántikálnak. Ez a titok a múltból nagyon meglepett. Majdnem sírtam konkrétan, amikor Aurora elküldte a picsába Klaust. Ezt nem néztem ki Elijah-ból. Oké, értem, az anyja halála meg minden, de akkor is. Abban Klaus-nak igaza van, hogy ez a visszautasítás indította el a rossz irányba, de azért Elijah tényleg mindig ott volt Klaus-nak, bármit is csinált. Szóval szerintem egálba vannak, úgyhogy hagyják már abba ezt a hülyeséget. A kihalás szélén vannak, és ahelyett, hogy összedolgoznának, itt verik egymást. Bár azért gyanús Aurora is, mert miért nem bukkant fel előbb a nagy szerelme miatt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése