2015. november 16., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #70

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (4. évad 6. rész- Lost Souls): Nekem kifejezetten bejött ez a kis párkapcsolati mélypont. Eddig nem annyira láttuk Olivert és Felicity-t veszekedni, de most itt volt egy fordulópont, és ez kellett is ide. Annyira röhögnék amúgy, ha a végén Lance és Donna összejönne. Én szeretem Donna karakterét, szóval örülök, hogy felbukkant. Remélem, most hogy visszahozták Rayt, gyorsan továbblépünk rajta. Mellesleg még mindig ugyanolyan idegesítő, mint volt. Sara is lelép, ami szerintem korrekt. Így is több részt is rá áldoztak, ennyi pont elég volt: visszahozzák a nézők tudatába, aztán mehet az új sorozatba. Remélem, Ray-jel is így lesz. Arról viszont fogalmam sincs, hogy mit akart Damien Darkh Ray technológiájával.
The Flash- Villám (2. évad 6. rész-Enter Zoom): Vááááá!! Mi volt ez?? Mármint azon kívül, hogy a sorozat legjobb része. Újra és újra rájövök, hogy mennyire imádom ezt a sorozatot. Nagyon cseles egyébként, mert az elején nem volt olyan kiemelkedő, bár tény, hogy Linda nagyon vicces volt Dr. Light-ként. De aztán, mikor már leülepednek a dolgok, egyszercsak bumm! bejött Zoom a képbe. És én kész voltam, és azóta is próbálom magam összeszedni. Az utolsó 10 percbe egyre csak halmozta, halmozta a durva dolgokat, úgyhogy a végére már alig bírtam idegekkel. És totál megörültem, hogy Barry jól van, felébredt, erre nem érzi a lábát! Magyarra fordítva lehet, hogy lebénult, basszus!!! Azt hittem, hogy Zoom valahogy elveszi az ő gyorsaságát is, de ez sokkal jobban meglepett, és sokkal brutálisabb szerintem. Mert így megvan a gyorsasága, de hát nem is érzi a lábát, ergo nem tudja használni. Nem tudok magamhoz térni. Jövőbeli sorozatkészítők, nézzétek meg ezt, és tanuljatok. Nem mellesleg alig várom, hogy Patty rájöjjön arra, hogy Barry a Flash.
The Originals- Ősök (3. évad 6. rész- Beautiful Mistake): Nagyon fura látni, hogy valakinek hatalma van Klaus felett. Márpedig Aurora-nak határozottan van. Mondjuk, én nem nagyon bírom a csajt. Azt nem annyira értem, hogy miért akarják bezárni őket egy helyre. Ezzel akarják megvédeni a teremtőiket a vérvonalakat többi tagjától, oké. De hol van ebben a nagy bosszú?? Mármint, persze, nem ölik meg őket, nyilván, de ez se akkora nagy büntetés ahhoz képest, amit tettek velük. Mondjuk ez a 3 idióta meg is érdemelte. Örülök, hogy Rebekah is felbukkant, már hiányoltam. És remélem, hogy nem fogja végigaludni az akciót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése