2015. november 3., kedd

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #68

Az alábbiakban SPOILER található!
Bocsánat a késésért!

Arrow- Zöld íjász (4. évad 4.rész- Beyond Redemption): Most egy kicsit megijedtem, hogy Oliver mégsem indul polgármesternek, de hála istennek meggondolta magát. Azért nem semmi beszédet rittyentett össze. És imádtam az a jelenetet Lance-szel és Oliver-rel. Brutálisan jó volt, és most érzem, hogy végre egyenrangúként tekintenek egymásra. Oliver mindig felnézett Lance-re, ő meg mindig lenézett rá, de most, végre egyenlítettek. Nagyon jó volt. Azon nem csodálkoztam, hogy Sara lelépett, és még mindig nem vagyok kibékülve azzal, hogy visszaráncigálták az életbe. Én Laurel helyébe félnék elaludni, bár lehet, hogy meg is érdemli. Mert nem elég, hogy Sara életben van, hanem igazán élnie is kéne. Ezzel most nem ment sokra.
The Flash- Villám (2. évad 4. rész- The Fury of Firestorm): Jesszusom! Mi volt a végén ez az 5 perc? Az egész rész csak úgy elvolt, jó volt, de nem volt annyira pörgős, és az uccsó 5 percbe bedobnak egy kicseszett cápaembert meg dr. Wellst!! Nem értem, hogy ő most akkor Eobard egy másik világból vagy mi? Ha igen, miért viseli dr. Wells testét? Nem lehet az itteni világból, mert hát ő elég egyértelműen meghalt. Vagy csak elszublimált egy másik világba? És miért segít Barry-nek? Túl sok kérdés. És Barry már megint Patty-vel akar összejönni. Mármint, én nagyon bírom Patty-t, de még mindig kitartok Iris mellett. Kicsit olyan ez nekem, hogy ha nincs ló, jó lesz a szamár. Mellesleg az új Firestromot is bírom, bár nem hiszem, hogy nézni fogom a Legends of Tomorrowt. Amúgy nagyon okos, hogy mindegyik szereplőt vagy itt, vagy a Zöld íjászba vezetik fel.

The Originals- Ősök (3. évad 4. rész- A Walk on the Wild Side): Még mindig szeretném tudni, hogy miért változtatta át Elijah Tristant. És most akkor tényleg szeretné, ha Klaus meghalna, vagy csak azért haverkodik Tristan-nal, hogy ez ne történjen meg? Volt, amikor egy pillanatra bíztam Lucien-ben, hogy segíteni akar Klaus-nak, aztán valaki megszólalt és megint kételkedni kezdtem benne. Egyszerűen nem tudom eldönteni, kiről mit higgyek. Klaus és Freya a legmegbízhatóbb: meg akarják védeni a Mikaelson családot. Aurora-t se értem, hogy miért nem jelentkezett még be a bátyjánál, és hogy miért ölte meg Alexist

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése